میدان شهید منتظری به طرف کمربندی بازگشایی و خیابان ۲۲ بهمن یک‌طرفه می‌شود

میدان شهید منتظری به طرف کمربندی بازگشایی و خیابان ۲۲ بهمن یک‌طرفه می‌شودکاشان فردا – میدان شهید منتظری به طرف کمربندی بازگشایی و خیابان ۲۲ بهمن یک‌طرفه می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کاشان از بازگشایی مسیر حدفاصل میدان منتظری تا میدان شهید زجاجی و یک‌طرفه‌شدن خیابان ۲۲ بهمن از ۲۰ دی‌ماه خبر داد. خیایان ۲۲ بهمن پیش از آغاز طرح زیرگذر یکطرفه بود که به‌خاطر تسهیل رفت‌وآمد در زمان اجرای بخشی از طرح زیرگذر به‌طور موقت دوطرفه شده یود.

حمیدرضا بخشنده‌فر تاکید کرد: بخشی از خیابان ۲۲ بهمن برای عبور تاکسی و اتوبوس‌رانی کاشان کمامان دوطرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:
+ فاز نخست پروژه بزرگ زیرگذر کاشان آغاز شد

+ فاز نخست پروژه از مقابل فرمانداری آغاز می‌شود

بخشنده‌فر، با اشاره به اجرای آسفالت لاین کندرو پروژه زیرگذر و بازگشایی مسیر میدان شهید منتظری به طرف میدان زجاجی (کمربندی) از ابتدای هفته آینده بیان کرد: بر این اساس، امکان دسترسی شهروندان تا میدان بسیج وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: بر مبنای این اتفاق، شرایط به پیش از اجرای تمهیدات ترافیکی بازگشته و در مسیر میدان شهید منتظری تا میدان ۱۵ خرداد (خیابان ۲۲ بهمن)، تنها وسایل نقلیه عمومی (تاکسی، اتوبوس و …) مجاز به رفت و آمد دو طرفه هستند.

 فرماندار ویژه کاشان گفت: طرح زیرگذر با توجه مطالبه مردمی یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان محسوب می‌شود و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با شهرداری برای تسریع در اجرای آن هستند.

 فرماندار کاشان عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با یادآوری اهمیت طرح زیرگذر شهر کاشان خواستار همکاری همه نهادها با شهرداری برای تسریع در اتمام پروژه زیرگذر کاشان شده و تاکید کرد: در صورت تاخیر در اجرای برنامه‌ زمان‌بندی شده این طرح، موظف به تذکر به شهرداری هستیم.

علی‌اکبر مرتضایی به شهرداری کاشان پیشنهاد کرد برای تسریع در اجرای طرح زیرگذر در صورت امکان فعالیت‌ها به صورت ۲۴ ساعته پیگیری شود تا شاهد افتتاح طرح پیش از پایان فعالیت دولت دوازدهم باشیم.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.