ارائه خدمات غیرحضوری بیمه سلامت

ارائه خدمات غیرحضوری بیمه سلامتکاشان فردا – ارائه خدمات غیرحضوری بیمه سلامت.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان «کاشان» از ارائه خدمات غیرحضور بیمه سلامت به متقاضیان از طریق سامانه‌های برخط خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان، دکتر مسلم آشوری گفت: همه افرادی که فاقد هر نوع پوشش بیمه‌ای هستند می‌توانند بدون مراجعه حضوری و با نام‌نویسی اولیه در سامانه خدمت‌رسانی جهت دریافت دفترچه بیمه اقدام کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ مدیریت و نظارت دو عامل مهم موفقیت یک سازمان است

به گفته دکتر آشوری امکان نام‌نویسی و درخواست اولیه پوشش بیمه سلامت در صندوق‌های ایرانیان و سلامت همگانی برای متقاضیانی که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند در سامانه خدمت‌رسانی فراهم شده است.

وی توضیح داد:‌متقاضیان فاقد پوشش بیمه می‌توانند یکی از صندوق‌های ایرانیان و سلامت همگانی را از طریق اسامانه به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/isc انتخاب، و پس از آن جهت دریافت دفترچه بیمه به یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه و دفترچه بیمه خود را دریافت کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بیمه سلامت

دکتر آشوری ادامه داد:  اعتبار دفترچه بیمه سلامت همگانی افرادی که فاقد اعتبار بود، به دلیل شیوع بیماری کرونا تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در سامانه بیمه سلامت تمدید شد و نیاز به مراجعه این افراد به دفاتر پیشخوان نیست.

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت : بیمه شدگان در تمامی صندوق‌های بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت می‌توانند با شماره‌گیری #16666* از طریق تلفن همراه خود از اعتبار دفترچه بیمه خود اطلاع یابند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.