دانشگاه علوم پزشکی و آبفای کاشان تقدیر شدند

دانشگاه علوم پزشکی و آبفای کاشان تقدیر شدندکاشان فردا – دانشگاه علوم پزشکی و آبفای کاشان به‌همراه ۱۷ دستگاه اجرایی دیگر از استان تقدیر شدند.

به گزارش ایرنا ۱۹ دستگاه اجرایی اصفهان چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه در جشنواره شهید رجایی در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسوولان استانی در سالن شماره سه آموزش و پرورش استان تقدیر شدند.

نعمت‌الله اکبری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این آیین اعلام کرد: جشنواره شهید رجایی هر ساله در هفته دولت و روز کارمند به پاس نکوداشت شهید رجایی برگزار می‌شد که امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تاخیر برگزار شد.

بیشتر بخوانیم:
+ پلیس آگاهی آران و بیدگل رتبه برتر کشور را بدست آورد

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران در سال ۹۸ قابل تقدیر و ستایش است، بیان کرد: براساس دستورالعمل و ضوابط شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها را امتیازبندی کردیم.

در این آیین در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت؛ رتبه برتر شاخص‌های عمومی به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان اعطا شد.

همچنین رتبه برتر در مقابله با بیماری کرونا و حفاظت سلامت در کل دستگاه‌های استان به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعطا شد.

وی با بیان اینکه از سه فرماندار در این جشنواره تقدیر به عمل ‌آمد، افزود: همچنین به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخی از مدیران به صورت وبینار حضور داشته و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

در این آیین همچنین اعلام شد که براساس نتایج ارزیابی سال ۹۸ وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بین ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور رتبه نخست را در شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.