برداشت غیرمجاز ۶۸ میلیون تومانی پسر از حساب پدر در کاشان

برداشت غیرمجاز ۶۸ میلیون تومانی پسر از حساب پدر در کاشانکاشان فردا فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از برداشت غیرمجاز یک پسر از حساب پدر برای ارتقای حساب بازی رایانه‌ای در کاشان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی با اشاره به توسعه فضای مجازی در بین خانواده‌ها و لزوم نظارت جدی بر فعالیت فرزندان در این فضا اظهار داشت: متأسفانه به دلیل گستردگی فضای مجازی و توسعه شبکه‌های اجتماعی برخی از فرزندان در دام برخی از بازی‌های رایانه‌ای دچار و مبالغی را هم در این راه از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانیم:
+ تصاویر شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارید

وی با بیان اینکه با شکایت یکی از شهروندان کاشانی مبنی بر برداشت مبلغی معادل ۶۸ میلیون تومان از حساب بانکی او ابراز داشت: این مبلغ طی چندین مرحله به صورت اینترنتی از حساب شاکی برداشت شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه این موضوع در دستور کار پلیس فتای نیروی انتظامی قرار گرفت، تصریح کرد: بعد از انجام تحقیقات مشخص شد که این مبالغ توسط فرزند ۱۳ ساله شاکی برداشت شده است.

به گفته فرماندهی انتظامی کاشان متهم پس از اعتراف به اقدام مجرمانه خود گفت: با توجه به اینکه رمز حساب بانکی پدر خود را در اختیار داشتم طی چندین مرحله به صورت اینترنتی برای ارتقای حساب بازی رایانه‌ای خود بدون اطلاع او برداشت کردم.

سرهنگ بساطی ضمن هشدار به شهروندان و هموطنان عزیز بیان داشت: لازم است افراد تمامی اطلاعات حساب‌های بانکی خود را به صورت محرمانه نزد خود نگه داشته و از افشا‌نمودن آن جدا خودداری کنند.

وی افزود: فعال کردن پیامک و همچنین رمز پویای حساب بانکی یک روش مناسب برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی است که لازم است شهروندان عزیز نسبت به استفاده از این امکانات شبکه بانکی کشور اقدامات لازم را انجام دهند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.