۹ شهرستان اصفهان در وضعیت آبی قرار گرفتند

۹ شهرستان اصفهان در وضعیت آبی قرار گرفتندکاشان فردا – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از آبی‌شدن (کم‌خطر) وضعیت کرونایی ۹ شهرستان استان خبر داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت همه‌گیری کرونا در شهرستان‌های اصفهان اظهار کرد: با تداوم روند کاهشی در شمار مبتلایان، بستری و فوتی‌های روزانه، رنگ‌بندی شهرستان‌های استان نیز نسبت به هفته گذشته تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام جدید وضعیت آبی به رنگ‌بندی‌های کرونایی افزوده شده است، تصریح کرد: این وضعیت به معنای بهبود شرایط شهرستان از وضعیت زرد و کاهش شمار بستری و فوتی‌های روزانه است ولی هنوز نحوه اعمال محدودیت‌ها و تفاوت اجرای محدودیت‌ها در این شهرها با وضعیت زرد تصویب نشده است.

بیشتر بخوانیم:
+ وضعیت کرونا در کاشان زرد، ولی شکننده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر بر اساس اطلاعات اپلیکیشن ماسک، شهرستان‌های تیران و کرون، خور و بیابانک، لنجان، بوئین و میاندشت، گلپایگان، برخوار، مبارکه و شاهین شهر و میمه در وضعیت آبی قرار دارند.

وی در خصوص رنگ‌بندی دیگر شهرستان‌های استان اضافه کرد: سایر شهرستان‌های استان شامل، اصفهان، کاشان، شهرضا، فلاورجان، خمینی شهر، نطنز، آران و بیدگل، چادگان، دهاقان، فریدن، خوانسار، سمیرم، اردستان، نائین و فریدون شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

طبق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا وضعیت آبی به رنگ بندی جدید شهرستان‌های کشور افزوده شده و نحوه اعمال محدودیت‌ها در این نقاط طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.