شهرک ماهیان زینتی کاشان ۱۷۰۰ اشتغال ایجاد می‌کند

شهرک ماهیان زینتی کاشان ۱۷۰۰ اشتغال ایجاد می‌کندکاشان فردا – مدیر جهاد کشاورزی کاشان ضمن اشاره به امکان تولید ۲۲۰ میلیون قطعه ماهی زینتی با تأمین زیرساخت‌ها در کاشان گفت: شهرک ماهیان زینتی کاشان یک هزار و ۷۰۰ شغل ایجاد می‌کند.

رضا مظلومی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اشاره به تولید ۴۰ میلیون قطعه ماهیان زینتی در منطقه کاشان اظهار داشت: در کشور ۲۵۰  میلیون قطعه ماهیان زینتی تولید می‌شود و ۷۰ درصد تولید ماهیان زینتی استان اصفهان در منطقه کاشان انجام می‌شود.

وی ضمن اشاره به صادرات ۴۰۰ هزار قطعه ماهی زینتی به کشورهای عراق و ترکیه افزود: به منظور ارتقاء صنعت ماهیان زینتی شهرستان کاشان ۵۰ هکتار از اراضی شهرک شماره سه به صنعت پرورش ماهیان زینتی اختصاص پیدا می‌کند به نحوی که ۲۲۰ واحد در هر قطعه به وسعت یک هزار مترمربعی می‌توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ تولید سالانه ۴۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در کاشان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان؛ پایانه صادراتی، فروشگاه، و واحدهای تحقیق و توسعه را بخشی از امکانات در این شهرک صنعتی ویژه صنعت ماهیان زینتی منطقه کاشان برشمرد تصریح کرد: گر ۴۰ لیتر بر ثانیه آب در این مکان تأمین شود، امکان تولید ۲۲۰ میلیون قطعه ماهی زینتی فراهم می‌شود.

وی ضمن اشاره به اشتغال یک هزار نفری در صنعت ماهیان زینتی شهرستان کاشان در شرایط فعلی گفت: با ایجاد این شهرک صنعتی می‌توان برای یک هزار و ۷۰۰ نفر اشتغالزایی کرد؛ از سوی دیگر نیز یک واحد پرورش ماهی خاویار در کاشان مجوز گرفته که در صید نخست یک هزار قطعه ماهی صید و به بازارهای هدف ارسال شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.