مسابقات ددلیفت کشوری در کاشان برگزار شد

مسابقات ددلیفت کشوری در کاشان برگزار شدکاشان فردا – مسابقات ددلیفت کشوری در کاشان برگزار شد . در این مسابقات ۱۷۵ ورزشکار از ۱۲ شهر حضور داشتند.

خبرگزاری برنا گزارش کرده که مسابقات ددلیفت کشوری، با حضور ۱۷۵ ورزشکار در کاشان برگزار شد.

در حالی که محل برگزاری این مسابقات کاشان بوده‌است، اما خبرگزار برنا آن را از «گیلان» گزارش داده و در هیچ‌کدام از رسانه‌های محلی و نمایندگان کاشان خبرگزاری‌های کشور حتی یک خط خبر هم در مورد این رویداد ورزشی کار نشده است.

بیشتر بخوانیم:
+ قهرمانی و نایب‌قهرمانی برای حسین مجیدی و ابوالفضل شکور

از طرفی در خبر خبرگزاری برنا از گیلان به زمان و مکان دقیق برگزاری این خبر هم هیچ اشاره‌ای نشده و مشخص نیست آیا این مسابقات در شرایط محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت برگزاری اجتماعات برگزار شده که گزارشی از آن به رسانه‌ها مخابره نشده، یا این بی‌اطلاعی دلیل دیگری داشته است.

بنابراین گزارش در این مسابقات ورزشکارانی از کاشان، یزد، یاسوج، اصفهان، قم، تهران، نطنز، آران و بیدگل، اراک، بادرود، دلیجان، و گیلان حضور داشتند.

تیم گیلان توانسته در این مسابقات ۶ مدال کسب کند که نیما صدیق‌نواز در دسته ۶۷.۵ کیلو، علی گل علیزاده ۷۵ کیلو و مرتضی حبیبی ۹۰ کیلو مدال طلا و فرامرز باقری ۱۱۰ کیلو، سید محمد تقوی‌پور ۱۱۰ کیلو و فراز باقری ۶۷.۵ کیلو مدال برنز گرفتند.

گیلان به صورت تیمی توانسته به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ددلیفت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.