پیام زیدی کاشان، آذرصنعت گلپایگان را گلباران کرد

پیام زیدی آذر صنعت گلپایگان را گلباران کردکاشان فردا –  پیام زیدی کاشان، آذرصنعت گلپایگان را گلباران کرد.

در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان اصفهان، پیام زیدی کاشان، میزبان خود آذرصنعت گلپایگان را در یک جشنواره گل شکست داد.

به گزارش کانال تلگرامی اخبار ورزش و جوانان شهرستان کاشان، در این دیدار که امروز پنج‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۹۹در ورزشگاه کارگران گلپایگان برگزار شد، پیام زیدی کاشان با نتیجه پرگل ۶ بر صفر میزبان خود را شکست داد و با سه امتیاز شیرین از یک بازی خارج از خانه به کاشان برگشت.

بیشتر بخوانیم:
+ یک امتیاز با ارزش پیام زیدی مقابل تیم مدعی سلحشور لنجان

پیام زیدی در ۸ بازی گذشته خود با ۵ پیروزی مقابل پدیده رهنان  با نتیجه ۲ بر صفر، هیئت بخش مرکزی ۳ بر ۲، ماهان طاد اصفهان ۲ بر یک و پادما یدک ایرانیان با نتیجه ۲ بر یک، آذرصنعت گلپایگان با نتیجه ۶ بر صفر، و دو تساوی مقابل مقابل صنعت ابریشم اصفهان و سلحشور لنجان و یک باخت از تاراز چادگان با نتیجه ۳ بر یک با ۱۷ امتیاز از شانس‌های صعود به لیگ دسته سوم کشور است.

مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اصفهان با حضور ۱۲ تیم پادمایدک ایرانیان، اصفهان صنعت اصفهان، تاراز چادگان، سلحشور لنجان، آذر صنعت گلپایگان، پدیده رهنان، هیئت بخش مرکزی، ماهان طاد، پدیده صنعت مبارکه، آینده‌سازان اتحاد لنجان، پویا نیکان گز و پیام زیدی کاشان برگزار می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.