والیبال کاشان همواره با باریج اسانس مطرح بوده‌است

والیبال کاشان همواره با باریج اسانس مطرح بوده‌استکاشان فردا – دعوت بازیکنان باریج اسانس به اردوی تیم ملی نوجوانان.

با حضور سرمربی تیم ملی نوجوانان در باشگاه باریج اسانس؛ چند بازیکن این باشگاه برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان، سرمربی تیم ملی نوجوانان به دعوت از باشگاه باریج اسانس در تمرینات آکادمی این باشگاه حضور یافت تا به رسالت استعدادیابی خود از بین نوجوانان کشور جامه عمل بپوشاند.

بیشتر بخوانیم:
+
انصراف باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال بانوان

مسعود آرمات ضمن تشکر از مدیریت باشگاه از ایجاد پایگاه فنی و تخصصی والیبال در کاشان گفت: والیبال کاشان همواره با باریج اسانس مطرح بوده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جایگاه خود را در والیبال به عنوان حامی فدراسیون پیدا خواهد کرد.

مدیر فنی آکادمی ضمن تشکر از حضور سرمربی و همراهان تیم ملی به بیان نکات فنی کار برای اعضا پرداخت و خاطرنشان کرد: خانواده رکن اصلی شناخت در راه رسیدن بازیکنان به سطح آرمانی در این رشته ورزشی است و لازم است خانواده دقت لازم را در انتخاب باشگاه برای عضویت فرد داشته باشد.

در ادامه مدیر باشگاه باریج اسانس گفت: این باشگاه از هر اقدامی که منجر به رشد و پیشرفت سرمایه‌های انسانی کاشان و باشگاه باشد، دریغ نخواهد کرد و این اقدام شروع حضوری فعال در عرصه ملی بازیکنان صبور و تلاشگر باشگاه خواهد بود.

در پایان چند تن از بازیکنان تیم نوجوانان باشگاه جهت حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران انتخاب شدند که در روزهای آینده اسامی آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.