تحول آبرسانی روستایی آبفا کاشان پس از یکپارچه‌سازی

تحول آبرسانی روستایی آبفا کاشان پس از یکپارچه‌سازیکاشان فردا – تحول آبرسانی روستایی آبفا کاشان پس از یکپارچه‌سازی.

مدیرعامل آبفای کاشان گفت: خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل پس از یکپارچه‌سازی آبفای شهری و روستایی به استناد آمار و ارقام و پروژه‌های انجام‌شده و در دست اجرا، شتاب بیشتری گرفته و چشم‌انداز روشنی پیش روی روستائیان قرار داده است.

محمدرضا اسدی افزود: ۷۸ کیلومتر و ۱۰۰ متر اجرای خط انتقال و ۱۸ کیلومتر و ۲۰۰ متر اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه‌ی روستایی و احداث ۱۳۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره آب بخشی از این اقدامات عمرانی و زیرساختی در حوزه‌ی آب و فاضلاب روستایی است که در این فرصت کوتاه پس از یکپارچه‌سازی محقق شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ مرمت ۳۲ کیلومتر شبکه آبرسانی

وی تصریح کرد: اجرای ۵۲ کیلومتر خط انتقال و توزیع لوله‌های با قطرهای ۱۵۰ و ۳۰۰ جنس چدن داکتیل، آزبست و پلی‌اتیلن و احداث سه ایستگاه پمپاژ و سه باب مخزن با احجام کل ۱۵۵۰ مترمکعب با عنوان پروژه مجتمع آبرسانی مشهد اردهال انجام شده است.

اسدی افزود: احداث مخزن زمینی با ظرفیت ۱۰۰ و ۵۰ مترمکعب، احداث ایستگاه پمپاژ و پنج باب ایستگاه فشارشکن، اجرای خط انتقال برق به طول ۸۰۰ متر، محوطه‌سازی و عملیات اجرایی اصلاح خط انتقال آب چشمه کنگران به طول ۱۳/۷ کیلومتر با عنوان پروژه آبرسانی از چشمه کنگران به روستای قهرود محقق شده است.

مدیرعامل آبفای کاشان گفت: اصلاح و توسعه شبکه آب روستای محمدآباد، آب‌شیرین، تتماج و رحق بخشی دیگری از اقدامات آبفای کاشان در این فرصت کوتاه است.

اسدی یادآور شد: عملیات اجرایی اصلاح شبکه و انشعابات آب با قطرهای ۷۵، ۹۰، ۱۱۰، و ۲۰۰ میلی‌متر پلی‌اتیلین به همراه نصب ۳۰۰ فقره انشعاب اصلاحی در روستای حسین‌آباد، قاسم‌آباد، و یزدلان شهرستان آران و بیدگل از دیگر اقدامات آبفای کاشان در سال جاری است.

وی افزود: احداث مخزن ذخیره آب در روستای جوینان به حجم ۲۰۰ مترمکعب با پیشرفت فیزیک ۵۰ درصد، روستای پنداس به حجم ۳۰۰ مترمکعب با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، روستای رحق به حجم ۵۰۰ مترمکعب با پیشرفت ۳۰ درصد و روستای ارمک به حجم ۳۰۰ مترمکعب با پیشرفت ۹۰ درصد بخش دیگری از اقدامات آبفا در خصوص ساختمان مخزن ذخیره آب در روستاهای شهرستان کاشان و آران و بیدگل می‌باشد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.