کمک ۸۰ میلیونی هیئات مذهبی محمدآباد کویرات به بهزیستی

کمک ۸۰ میلیونی هیئات مذهبی محمدآباد کویرات به بهزیستیکاشان فردا – رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل گفت: هیئات مذهبی روستای محمدآباد از توابع بخش کویرات این شهرستان در اقدامی خداپسندانه هزینه برگزاری مراسم ایام فاطمیه خود را صرف خرید و اهدای اقلام کمک توانبخشی کردند.

«حیدر ایمانیان» در گفت‌و‌گو با شبستان گفت: هیئات مذهبی روستای محمدآباد ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه با توجه به محدودیت برگزاری مراسم و توزیع نذورات در دوران شیوع کرونا، هزینه برگزاری مراسم ایام فاطمیه خود را صرف خرید و اهدای اقلام کمک توانبخشی به بهزیستی شهرستان کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ خانواده نوش‌آبادی هزینه نذر محرم را صرف آزادی یک زندانی کرد

ایمانیان افزود: این اقلام توانبخشی شامل تعدادی تخت، تشک مواج، کپسول اکسیژن، واکر، فتوتراپ نوزاد، عصا چهارپایه، و دستگاه گلوکومتر است.

او ارزش اقلام تهیه شده که در راستای مسؤولیت اجتماعی هیئات مذهبی انجام شده است را ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و اعلام کرد این اقلام با هماهنگی بهزیستی در اختیار مجتمع خدمات بهزیستی شهید اناری ابوزیدآباد قرار گرفته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: برخی هیئات مذهبی این روستا هم اقدام به تهیه اقلام سلامت‌محور و توزیع در بین مردم روستا و توان‌خواهان کردند.

در ماه محرم امسال نیز چند هیئت هزینه‌های خود به شکل هدف‌مند و با اعلام از قبل جمع‌آوری و صرف تجهیز یک آی‌سی‌یو در بیمارستان بهشتی کاشان کردند و یک خانواده نیز هزینه نذر‌های موسمی خود را صرف آزادی زندانیان کرده بودند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.