تخریب ۲ ویلای غیرمجاز دیگر در حریم تپه‌های سیلک کاشان

تخریب ۲ ویلای غیرمجاز دیگر در حریم تپه‌های سیلک کاشانکاشان فردا – تخریب ۲ ویلای غیرمجاز دیگر در حریم تپه‌های سیلک کاشان.

۲ ویلای غیرمجاز در محدوده تپه‌های سیلک کاشان به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع به دستور دادستان کاشان تخریب شد.

به گزارش تسنیم روح‌الله دهقانی دادستان کاشان پیش از ظهر چهارشنبه ۸ بهمن‌ماه با اعلام این خبر گفت: در راستای ادامه اجرای احکام قطعی رفع آثار تخلف در عرصه محوطه سیلک، پایگاه میراث فرهنگی سیلک با همکاری اداره اجرای احکام شهرداری امروز اقدام به قلع و‌ قمع دو باب ویلا به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متربع کردند.

وی با بیان اینکه این دو ساختمان طی پنج سال گذشته به طور غیرقانونی در عرصه محوطه سیلک ایجاد شده بودند، افزود: طی یک سال گذشته ۱۶ فقره اجرای حکم در محدوده عرصه و حریم درجه یک سیلک صورت گرفته که از این تعداد ۸ مورد به دستور دادستانی و با پشتیبانی نیروی انتظامی توسط پایگاه میراث فرهنگی سیلک و اداره اجرای احکام شهرداری مرکزی کاشان انجام شده و ۸ مورد دیگر نیز توسط خود مالکان و متصرفان رفع تصرف شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ تخریب ساختمان غیرمجاز در حریم سیلک کاشان

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان ابراز داشت: مجموعه پایگاه میراث فرهنگی سیلک، دادستانی شهرستان و شهرداری شهرستان کاشان از تمامی شهروندان کاشانی درخواست دارند تا جهت هرگونه عملیات عمرانی یا خرید و فروش در محدوده عرصه و حریم سیلک به آدرس پایگاه میراث فرهنگی سیلک، خیابان امیرکبیر، خیابان امیرالمونین، کوچه ذوالفقار دهم مراجعه کرده تا از پیشامد هرگونه مشکل در آینده جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تمامی افراد در برابر قانون برابر هستند، گفت: ساخت‌وساز غیرمجاز می‌تواند دارای تبعات مختلفی باشد و بر همین اساس باید با متخلفان آن برخورد شود چرا که در این ساخت‌وسازها ضوابط استاندارد رعایت نمی‌شود و تبعاتی را به دنبال دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.