تقدیم بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کاشان به شورای شهر

تقدیم بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کاشان به شورای شهرکاشان فردا – تقدیم بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کاشان به شورای شهر.

لایحه بودجه پیشنهادی ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کاشان برای سال ۱۴۰۰ به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شهردار کاشان با اشاره به وصول ۷۹ درصد از بودجه ۵۳۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری گفت: با توجه به نیازها و پیش‌بینی‌های موجود و تکمیل برخی طرح‌های نیمه‌تمام تا تیر ۱۴۰۰، اصلاح اعتبار امسال به ۶۲۰ میلیارد تومان درخواست شده است.

بیشتر بخوانیم:
+
بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کاشان تقدیم شورای شهر شد

سعید ابریشمی‌راد همچنین افزود: هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۴ طرح عمرانی، گردشگری، فرهنگی ،رفاهی، ورزشی و خدماتی با ۴۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان هزینه در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کاشان بدهی شهروندان بابت عوارض نوسازی را نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعلام کردو گفت: در صورت وصول به‌موقع این مبلغ، ساخت زیرگذر کاشان به سرانجام می‌رسد.

ابریشمی‌راد افزود: ساخت پرژوه عظیم زیرگذ کاشان بالای ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

لایحه بودجه پیشنهاد شهرداری کاشان برای سال جاری ۶۰۰ میلیون تومان بود که ۲۷ بهمن‌ماه سال گذشته تقدیم شورای شهر شد.

اگرچه مبلغ بودجه پیشنهادی سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان به نسبت بودجه سال‌جاری افزایش نشان می‌دهد، اما با توجه به رکود سنگین به‌خاطر کرونا در سال گذشته در سراسر دنیا، قیمت اکثر کالاها و خدمات دست‌کم دو برابر شده و با این وصف به نمی‌توان اطلاق افزایش بودجه به تفاوت رقم‌ها را داشت و به‌نظر می‌رسد میزان درآمد‌های شهرداری هم ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا کاهش داشته است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.