شکست خانگی جوانان کاشان مقابل آب منطقه‌ای کرمانشاه

شکست خانگی جوانان کاشان مقابل آب منطقه‌ای کرمانشاهکاشان فردا – شکست خانگی جوانان کاشان مقابل آب منطقه‌ای کرمانشاه.

تیم استقلال سیلک کاشان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور مقابل مهمان خود تیم جوانان آب منطقه‌ای کرمانشاه تن به شکست داد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، تیم فوتبال جوانان استقلال سیلک کاشان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر جمعه ۱۷ بهمن‌ماه در ورزشگاه ۱۵ هزارنفری امیرکبیر کاشان به مصاف آب منطقه‌ای کرمانشاه رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

بیشتر بخوانیم:
+ شکست خانگی جوانان کاشان مقابل گهر زاگرس درود

کاشانی‌ها که هفته گذشته نیز مقابل گهر زاگرس درود با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده بودند، در ابن دیدار نیز با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند تا طی دو هفته متولی با دو شکست مشابه ۲ بر یکنشان دهند روزهای سختی در برابر حریفان خود در پیش رو خواهد داشت.

آنچه مهم است کادر فنی تیم استقلال سیلک نباید اجازه دهند تیم به شکست عادت کند که در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد نخواهند توانست به راحتی تیم را از بحران خارج کنند.

کاشانی‌ها در ۴ بازی ۲ مساوی در هفته اول و دوم و ۲ شکست در هفته سوم و چهارم کسب کرده‌اند و وضعیت خوبی در جدول نمی‌توانند داشته باشند.

تیم جوانان استقلال سیلک کاشان در هفته نخست این رقابت‌ها در کاشان مقابل اروم اسپور اورمیه تن به مساوی بدون گل داد، در هفته دوم در بروجرد مقابل وحدت این شهر که در پایان با جنجال بازیکنان و تماشاگران بروجردی همراه شد به نتیجه مساوی رسید و در هفته سوم در کاشان مقابل گهر زاگرس درود 2 بر 1 شکست خورد

اسامی تیم فوتبال جوانان استقلال سیلک کاشان: حسین رضایی، حسین حسن پور، مصطفی مالکیان، سعید کاظمی، مهدی عباسی، مهدی اکبری، امیرحسین عباسی، سید حسن ظالبیان، نوید محمدی، علی شاکری، بهنام عبداللهی، عرفان رزاق، سیدعلی سعاتدار، سپهر ذهقان، رضا طالبی، مرتضی سعیدی پور، صادق زرین تاب، حسام صفری، جواد فرجی، صالح سلمانی، مربی مرتصی کافی زاده_ مدیر باشگاه حسین باغبان

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.