آیا آران و بیدگل صاحب نماینده مستقل می‌شود

آیا آران و بیدگل صاحب نماینده مستقل می‌شودکاشان فردا – آیا آران و بیدگل صاحب نماینده مستقل می‌شود؟

جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم طرحی تدوین کرده‌اند که بر اساس آن تعداد کرسی‌های مجلس ۴۰ نفر افزایش یابد. این طرح با ۲۲ امضاء تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده‌است. با وجودی که در این طرح برای آران و بیدگل یک نماینده مستقل تعریف شده، اما نام سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل در بین این ۲۲ نفر نیست.

بیشتر بخوانیم:
+ طرح نماینده مستقل برای آران‌و‌بیدگل یک بار دیگر کلید خورد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن، تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از ۲۰۸ حوزه به ۲۲۱ حوزه افزایش می‌یابد.

در بخشی از بند ۴ ماده واحده این طرح در مورد استان اصفهان آمده است: افزایش دو نماینده به تعداد نمایندگان استان اصفهان، حوزه‌های انتخابیه آن به شرح زیر اصلاح می‌شوند: الف – حوزه «آران و بیدگل» منطبق بر حوزه جغرافیایی شهر آران و بیدگل، بخش مرکزی، بخش برزک و بخش کویرات با اختصاص یک نماینده ایجاد می‌شود.

ب – نام حوزه انتخابیه «کاشان و آران و بیدگل» به حوزه «کاشان» اصلاح می‌گرد.»

نصراله پژمان‌فر، جعفر راستی، موسی احمدی، حسین امامی‌راد، جعفر قادری، محمدمهدی مفتح، علیرضا عباسی، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، سید علی یزدی‌خواه، جواد کریمی قدوسی، محمدرضا دشتی اردکانی، عبدالناصر درخشان، حسین حق‌وردی، معین‌الدین سعیدی، روح‌اله نجابت، بهزاد رحیمی، على جدى، اصغر سلیمی، جواد نیک‌بین، یعقوب رضازاده و غلامعلی کوهساری امضاکنندگان این طرح‌اند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.