نجات کودک ۲۰ روزه از مرک با راهنمایی تلفنی اورژانس کاشان

نجات کودک ۲۰ روزه از مرک با راهنمایی تلفنی اورژانس کاشان کاشان فردا – نجات کودک ۲۰ روزه از مرک با راهنمایی تلفنی اورژانس کاشان.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شامگاه شنبه‌شب ۲۵ بهمن‌، نوزاد ۲۰ روزه‌ای که دچار انسداد راه تنفس شده و در معرض خفگی بود با راهنمایی پرستار واحد ارتباطات این مرکز و کمک مادرش جانی دوباره گرفت.

به روابط عمومی اورژانس کاشان، دکتر حسین ریاحی افزود: به‌دنبال تماس با سامانه ۱۱۵ مبنی بر انسداد و خفگی نوزادی هنگام شیرخوردن، بلافاصله کارشناسان مرکز پیام اورژانس بعد از گزفتن آدرس یک دستگاه آمبولانس به منزل بیمار در شهرک ۲۲ بهمن اعزام کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ دومین احیای قلبی طی سه روز 

دکتر ریاحی اضافه‌کرد: تا رسیدن آمیولانس به منزل بیمار، کارشناسان پرستاری مرکز ارتباطات اورژانس طبق روال این مرکز، ضمن برقراری تماس تلفنی تا رسیدن آمبولانس با راهنمایی و آموزش به پدر و مادر نوزاد موفق به برطرف‌کردن انسداد تنفسی شده و نوزاد یادشده از خفگی نجات یافت.

دکتر ریاحی ضمن قدردانی از پرستاران واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس، از همشهریان درخواست کرد هنگام تماس با تلفن ۱۱۵، ضمن حفظ آرامش، به توصیه پرستاران مرکز پیام، دقیقاً عمل کرده و با این کار به حفظ جان بیمار خود کمک کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.