هفتمین حضور حسین اکرمی در جشنواره تجسمی فجر

هفتمین حضور حسین اکرمی در جشنواره تجسمی فجرکاشان فردا – هفتمین حضور حسین اکرمی در جشنواره تجسمی فجر.

چیدمان «حسین اکرمی» هنرمند کاشانی به بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین‌الملی هنرهای تجسمی فجر راه یافت.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از ۱۸ تا ۳۰ بهمن برگزار می‌شود که چیدمان حسین اکرمی هنرمند کاشانی با عنوان «شرحه شرحه» در بخش هنرهای جدید جزو ۴۰ اثر راه‌یافته به مرحله نهایی این رشته است.

آثار راه یافته به بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تا ۳۰ بهمن‌ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ هر روز و ‏همچنین مجازی در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود‌.

بیشتر بخوانیم:
+
مجسمه‌ی «رستاخیز» اثر «حسین اکرمی» در آرت‌فر ابوظبی

حسین اکرمی، درباره این اثر گفت: برای ایجاد این اثر چیدمان از مصرع «سینه خواهم شرحه شرحه از فراق» که یکی از مصرع‌های معروف ۱۸ بین نخست مثنوی معنوی سروده مولوی است الهام گرفته‌ام.

اکرمی افزود: در سیزده دوره برگزاری جشنواره تجسمی فجر تا کنون هفت مرتبه آثارم در قالب عکس و چیدمان برای بخش نهایی پذیرفته شده است.

سیزدهمین فراخوان جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر (طوبای زرین) در ۱۰ رشته هنری تصویرسازی، خوش‌نویسی، سرامیک، عکاسی، کاریکاتور و کارتون، طراحی گرافیک، مجسمه، نقاشی، نگارگری و رسانه‌های هنری جدید (ویدئوآرت، پرفورمنس‌آرت، و چیدمان) با رویکرد «گفت‌وگوی هنرها: آفرینش تجسمی نوین با نگاهی بین رشته‌ای» برگزار می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.