اساتید دانشگاه کاشان محققان برتر کشور معرفی شدند

اساتید دانشگاه کاشان به عنوان محققان برتر کشور معرفی شدندکاشان فردا – اساتید دانشگاه کاشان به عنوان محققان برتر کشور معرفی شدند.

۲۴ عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان، بر اساس فهرست اعلام‌شده دانشگاه استنفورد، به عنوان محققان برتر کشور معرفی شدند.

مجید منعم‌زاده معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان، با اعلام این خبر گفت: تعداد مقالات نویسنده از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۹، سال انتشار نخستین و آخرین مقاله نویسنده، رتبه‌بندی بر اساس تعداد استناد‌ها با حذف خوداستنادی از معیار‌ها و شاخص‌های این رتبه‌بندی است.

بیشتر بخوانیم:
+ کسب رتبه برتر دانشگاه کاشان در سامانه «ایرانداک»

او، تصریح کرد: دانشگاه استنفورد معتبرترین و برترین دانشگاه جهان بر اساس آمار موسسه‌های QS و TIMES در ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و دومین دانشگاه برتر جهان در ۲۰۲۱ است که در شهر استنفورد، در نزدیکی شهر سانفرانسیسکو در مجاورت دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

به گفته او، شکل‌گیری دره سیلیکون به عنوان قلب تپنده تکنولوژی و نوآوری در دنیا با حضور دانشگاه استنفورد در این منطقه رخ‌نمود می‌کند.

منعم‌زاده، اظهارداشت: دانشگاه استنفورد همچنین با ضریب پذیرش ۴% (۲۰۲۰)، به عنوان رقابتی‌ترین دانشگاه جهان شناخته می‌شود که در واقع ورود به استنفورد از هر دانشگاهی در جهان سخت‌تر است. او، تاکید کرد: رتبه‌های دوم و سوم به ترتیب به دانشگاه هاروارد و MIT اختصاص دارند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.