داروسازی باریج اسانس موفق به دریافت تندیس زرین شد

داروسازی باریج اسانس موفق به دریافت تندیس زرین شدکاشان فردا – در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور ایران؛ شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان موفق به دریافت تندیس زرین شد.

به گزارش روابط عمومی داروسازی باریج اسانس؛ این شرکت توانست در بین هفت شاخص تعیین‌شده از سوی این جشنواره بالاترین امتیاز را در بین شرکت‌ها کسب کند و مفتخر به دریافت تندیس زرین شد.

در مراسمی که با حضور دکتر برات قبادیان معاون آموزش،‌ پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد ارتقای سطح بهداشت و سلامت در تولیدات و خدمات صنایع سلامت‌محور کشور در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، تندیس زرین جشنواره به مدیر باریج‌اسانس اهدا شد.

بیشتر بخوانیم:
+تولید محرک رشد و اشتهاآور گیاهی با فرمولی منحصر‌به‌فرد

این جشنواره با هدف شناسایی و تشویق شرکت‌ها و سازمان‌های متعهد به سلامت و معرفی آخرین دستاوردها با حضور ۱۵۶ شرکت برگزار شد که شرکت دانش‌بنیان باریج اسانس توانست بالاترین نشان و امتیاز را کسب کند و در پایان از ۷۹ شرکت برتر با حضور مسئولین بخش سلامت کشور تقدیر شد.

عنوان برتر شاخص تحقیق، پژوهش و نوآوری
داروسازی باریج اسانس، همچنین ضمن دریافت تندیس زرین این جشنواره توانست عنوان واحد برتر شاخص تحقیق، پژوهش و نوآوری در زمینه تولید محصولات سلامت‌محور را کسب کند.

واحد تحقیق و توسعه باریج اسانس در سال ۱۳۸۰ با هدف ایجاد داروهای تخصصی و تحقیقات پیشرفته در مورد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با تمرکز بر تولید محصول با کیفیت، احیای طب سنتی و همچنین تاکید بر مصرف گیاهان بومی ایران تاسیس شد.

این واحد طرح‌های پژوهشی خاص در جهت ایمنی و سلامت محصولات را با واحدهای دانشگاهی و علمی انجام داده و با طرح موضوع از علاقه‌مندان دعوت به همکاری کرده است.

از دیگر اهداف این جشنواره پایش، رتبه‌بندی، اعتباربخشی، معرفی مجموعه‌های برتر و سازمان‌های متعهد به امر سلامت، معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت‌محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت‌محور بود.

شرکت داروسازی باریج اسانس،‌ تولیدکننده داروهای گیاهی و نخستین شرکت دانش‌بنیان دارویی در کشور است. این شرکت در سال 1371 با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه تاسیس گردید و هم‌اکنون با بیش از ۱۶۰ داروی گیاهی انسانی، ۱۴ قلم داروی گیاهی دامپزشکی همچنین با تولید انواع نوشیدنی و طعم‌دهنده‌های غذایی گیاهی پیشرو در این صنعت است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.