دستیابی ۶۸ زوج نابارور در کاشان به باروری تثبیت‌شده

دستیابی ۶۸ زوج نابارور در بیمارستان بهشتی کاشان به باروری تثبیت‌شدهکاشان فردا ـ دستیابی ۶۸ زوج نابارور در بیمارستان بهشتی کاشان به باروری تثبیت‌شده.

رئیس بیمارستان بهشتی کاشان با اشاره به اینکه این بیمارستان طی یک‌سال اخیر درگیر مبارزه با ویروس کرونا بود، اظهار داشت: علیرغم این موضوع بخش نازایی و ناباروری این بیمارستان همچنان مشغول ارائه خدمات به زوج‌های نابارور بود.

به گزارش اهل کاشانم؛ دکتر ابوالفضل شجاعی با بیان اینکه در طول هشت ماه گذشته ۶۸ زوج نابارور طی فرآیندهای درمان نازایی و ناباروری بخش نازایی و ناباروری این بیمارستان به باروری تثبیت‌شده دست یافته‌اند، ابراز داشت: این مرکز بهترین و به‌روز‌ترین دستگاه‌های درمان ناباروری و اتاق عمل مجزا را دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ بهترین سن بارداری/ بچه‌دار شدن در سنین بالا یا پایین

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با بیان اینکه حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد زوج‌های جامعه دارای مشکلات ناباروری هستند، تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی تنها مرکز پذیرش و درمان زوجین نابارور در شمال استان اصفهان است.

وی از مراجعه زوج‌های نابارور از دیگر شهرها و استان‌های کشور به این مرکز اشاره کرد و افزود: با توجه به این‌که ۹۰ درصد هزینه‌های مالی درمان زوج‌های نابارور مورد حمایت وزارت بهداشت است، مراجعین به این مرکز هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به مراکز خصوصی پرداخت می‌کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.