خداحافظی محمد معتمدی از ارکستر دولتی ایران

جایزه فرانس موزیک 2013کاشان فردا -خداحافظی محمد معتمدی از ارکستر دولتی ایران.

محمد معتمدی خواننده کاشانی موسیقی ایرانی با انتشار متنی گلایه‌آمیز در صفحه شخصی‌اش از خداحافظی خود با ارکسترهای دولتی در دهه پنجم زندگی خود خبر داد.

معتمدی در اینستاگرام خود نوشت: «در سال‌های گذشته اجراهای متعددی با ارکستر موسیقی ملی ایران داشته‌ام. ولی علیرغم علاقه‌ای که از همان ابتدا به ضبط این اجراها داشتم، متاسفانه حتی یک دقیقه فایل با کیفیت تصویری و یا حتی صوتی از این اجراها وجود ندارد.

بیشتر بخوانیم:
+ انصراف محمد معتمدی از جشن حافظ

چند سال پیش که برای اجرای کنسرتی به ارکستر ملی دعوت شده بودم، این دعوت را به شرطی پذیرفتم که اجرا را با هزینه شخصی فیلمبرداری کنم و در اختیار مخاطبانم قرار دهم. اما روز قبل از اجرا مدیر وقت ارکسترها با من تماس گرفتند و گفتند که با ضبط اجرا موافقت نشده!

خداحافظی محمد معتمدی از ارکستر دولتی ایران

بنده هرگز متوجه نشدم چه کسی موافق نبوده و چرا؟! و اینکه که چرا نباید از اینهمه کنسرتی که طی سال‌های اخیر با ارکستر ملی داشته‌ام یک ویدئو، حتی به هزینه خودم در اختیار جامعه باشد.

به هر روی…! امروز و در دهه پنجم عمرم شاید صلاح بر این باشد تا از اجرا با ارکسترهای دولتی، بدون داشتن هیچگونه حق و حقوق و بیمه و سنوات برای خودم اعلام بازنشستگی کنم و این عرصه را به جوان‌ترها واگذار نمایم.»

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.