معرفی برگزیدگان چهارمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی»

معرفی برگزیدگان چهارمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی»کاشان فردا – معرفی برگزیدگان چهارمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی».

چهارمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف در کاشان به کار خود پایان داد.

به گزارش شبستان، آیین پایانی چهارمین دو سالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار شد.

این جشنواره از سوی سفاو شهرداری کاشان و با مشارکت انجمن خوشنویسان و با حضور هنرمندان مطرح خوشنویس کشور در راستای معرفی نهج‌البلاغه و تعریف شاخص‌‌های اجتماعی برای شناخت سبک زندگی علوی برگزار شد.

بیشتر بخوانیم:
+ تعطیلی آموزشگاه خوشنویسی مولانا پس از ۱۷ سال فعالیت

بر اساس رای هیئت داوران، در رشته نستعلیق، سادات‌نژاد از ایلام رتبه نخست جشنواره را به‌دست آورد و محمد‌جواد شکوهی از کرج دوم شد و رتبه سوم به صورت مشترک به محمد عبداللهی از لاهیجان و صابر عظیمی‌ طاهری از کاشان رسید. همچنین مصطفی ناجیان از تهران شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته ثلث، هیچ اثری حائز رتبه نخست نشد، حمیدرضا غلام‌‌زاده از فسا موفق به کسب عنوان دوم شده و علی سلطانی از همدان مقام سوم را از آن خود کرد. در این بخش، عبدالرحیم شاه‌حسینی از بوشهر شایسته تقدیر شد.

در رشته نسخ، هیچ اثری حائز رتبه نخست نشد، مجیدسعید کافی از شاهرود و محمد پور‌قلی‌زاده از گیلان به طور مشترک دوم شدند و الهام میرطلایی از شهرضا و علیرضا یوسفی‌فر از کاشان به صورت مشترک حائز رتبه سوم شدند.

همچنین در این رشته، مجید میکانیک از قوچان، امیر پژمان از فارس استهبان و محمد بازیار از گنبد هر سه شایسته تقدیر شدند.

در رشته ‌نقاشی‌خط، رئوفه حجازی از سبزوار رتبه نخست را به دست آورد، هادی هنردوست از همدان دوم شد و عاطفه نوش‌‌آوند از تهران رتبه سوم جشنواره را از آن خود کرد.

در رشته شکسته‌ نستعلیق، محمود رحیمی ‌عهد از تهران موفق به کسب رتبه نخست شد، امیر دانش ‌مراغی از مراغه عنوان دوم را کسب کرد و مجتبی رحم‌‌دار از فسا سوم شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.