ستارگان سیلک کاشان، وصال شیراز را با ۲ گل بدرقه کرد

ستارگان سیلک کاشان، حافظ شیراز را با ۲ گل بدرقه کردکاشان فردا – در هفته ششم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور؛ ستارگان سیلک کاشان، حافظ شیراز را با ۲ گل بدرقه کرد.

تیم نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور، مقابل مهمان شیرازی خود به پیروزی رسید.

به گزارش پورتال خبری کاشان، تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان بعدازظهر جمعه ۸ اسفندماه در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان به مصاف وصال شیراز رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مهمان خود به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانیم:
+ نوجوانان کاشانی، نوجوانان شیرازی را در خانه شکست دادند

در نیمه نخست این بازی که با نتیجه بدون گل به پایان رسید، داور بازی به راحتی از کنار یک پنالتی صددرصد عبور کرد تا دو تیم بدون گل روانه رختکن شوند.

نوجوانان کاشانی در نیمه دوم دو بار از جناح چپ حریف عبور کردند و به فاصله ۳ دقیقه دوبار توسط محمدامین شیخی و یاسین مکاری دروازه حافظ شیراز را فرو ریختند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود نوجوانان ستارگان سیلک کاشان به پایان برسد.

بازی رفت دو تیم نیز هفته گذشته در شیراز با پیروزی یک بر صفر تیم ستارگان سیلک کاشان به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته نخست در ورزشگاه امیرکبیر کاشان با نتیجه ۶ بر یک بازی را به حریف قدر خود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان واگذار کرد، در هفته دوم در یزد مقابل فولاد نوین یزد به مساوی بدون گل رضایت داد، در بازی سوم در کاشان با نتیجه ۲ بر یک مقابل مس کرمان نتیحه را واگذار کرد و در بازی چهارم در شیراز وصال شیراز را یک بر صفر شکست داده بود.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان: حسام تقی زاده، مهدی سیاحی، محمدرضا اسماعیلی، ابوالفضل دانشیار، مهدی خان جمالی، ابوالفضل حوریان، مهدی اسماعیل زاده، یعقوب براجعه، محمدامین شیخی، الیاس بابایی، یاسین مکاری، محمدطاهابلوری، متیم صلواتی، ابوالفضل چرخی، سینا موسوی، سبخان اکبرزاده، حسین غلامی، امیرحسین منتخبی، علی اصغرکوهسالی، سینا آبیاری

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.