تولد یک سوم نوزادان کاشان در بیمارستان آیت‌الله یثربی

تولد یک سوم نوزادان کاشان در بیمارستان آیت‌الله یثربیکاشان فردا – تولد یک سوم نوزادان کاشان در بیمارستان آیت‌الله یثربی.

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان اعلام کرد: طی ۱۰ ماهه گذشته یک هزار و ۹۰ نوزاد در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان به دنیا آمده‌اند، که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد رشد تعداد زایمان در این بیمارستان را نشان می‌دهد.

 رضا نعناکار با بیان این‌که آمار زایمان در ۱۰ ماه گذشته در کاشان ۱۰ درصد رشد داشته‌است، بیان کرد: آمار موالید در این بیمارستان در همین بازه زمانی ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماه سپری شده سال‌جاری  ۳ هزار و ۶۴۲ نوزاد در کاشان به دنیا آمده که حدود یک سوم از این زایمان‌ها در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی انجام شده است.

در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، آموزش‌های مراقبت از جنین، به علاوه آموزش‌های مراقبت از نوزاد پس از تولد و مهارت‌های فرزند‌پروری از چند ماه قبل از فرایند زایمان به مادران باردار در کارگاه‌هایی آموزشی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ زایمان در بیمارستان آیت‌الله یثربی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه

همچنین علاوه وجود فضای کالبدی بهینه در بخش زایمان این بیمارستان، خدمات ویژه عکاسی و فیلم‌برداری از مادر و نوزاد هم انجام شده و به مادران پس از تولد نوزاد کتاب‌ها آموزشی مراقبت از کودک اهدا می‌شود.

علاوه بر این‌ها مادران بارداری که قصد دارند فرزند خود را در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی به دنیا بیاورند، می‌توانند از خدمات دریافت وام قرض‌الحسنه از صندوق‌های قرض‌الحسنه برای پرداخت هزینه‌های زایمان با هماهنگی بیمارستان برخوردار شوند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. جمشید می گوید

    نوشته شده که هزینه های بیمارستان امکان پرداخت از طریق قرض وجود دارد. میشه لطفا توضیح بدید.
    با تشکر

  2. سردبیر سایت می گوید

    درباره همین مطلب لینک مستقلی وجود دارد که اگر روی قسمت آبی‌رنگ «دریافت وام قرض‌الحسنه» کلیک کنید همان لینک باز می‌شود، توضیح بیشتر این‌که شما به صندوق معرفی می‌شوید و ضمانت‌نامه‌های دریافت وام را امضا میکنید، وام به بیمارستان پرداخت می‌شود و شما می‌توانید از خدمات زایمان بیمارستان استفاده نموده و بعدا اقساط صندوق را بپردازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.