مهروموم یک واحد تولیدی سوهان در کاشان

کاشان فردا – مهروموم یک واحد تولیدی سوهان در کاشان/ استفاده از اسانس غیرمجاز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مهروموم یک واحد تولیدی سوهان در کاشان خبر داد.

دکتر محسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به انجام بازرسی‌های پیوسته از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از واحدهای مختلف تولیدی اظهار داشت: اگر این واحدها تخلفی داشته باشند ابتدا به آن‌ها تذکر می‌دهیم و در صورت عدم رعایت تذکرات مهرموم می‌شوند.

وی از مهرموم یک واحد تولید سوهان در کاشان خبر داد و ابراز داشت: این واحد تولیدی انواع سوهان را با نام تجاری سپاس طلایی تولید و عرضه می‌کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه این واحد تولیدی به دلیل درج شناسه کارگاهی غیرمعتبر بر روی محصولات مهروموم شد، تصریح کرد: این کارگاه با حکم مقامات قضائی و با حضور نیروی انتظامی پلمب شد.

وی استفاده از اسانس و رنگ‌های مصنوعی غیرمجاز را از دیگر فعالیت‌های غیرقانونی این واحد تولیدی دانست و بیان داشت: تولید محصولات در شرایط غیربهداشتی نیز از دیگر علل مهروموم این واحد و خط تولید آن بود.

این نخستین‌باز است که پس از مهروموم یک واحد تولیدی نام برند آن بعه اطلاع عموم می‌رسد. در تمام خبرهای پیشین در مورد مهروموم اماکن متخلف بهداشتی فقط گفته می‌شد یک واحد تولیدی و اشاره‌ای به نام آن نمی‌شد.

قیمت ماسک در منطقه کاشان ۸۰۰ تومان است

دکتر تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیمت ماسک در منطقه کاشان گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی و طبق تصویب جلساتی که به صورت پیوسته با مسئولین و مدیران مربوطه انجام شد، مقرر گردید قیمت ماسک سه‌لایه برای مصرف‌کننده تا اطلاع بعدی در منطقه کاشان ۸۰۰ تومان باشد.

وی تاکید کرد: عرضه و فروش ماسک سه‌لایه پزشکی بیش از قیمت مصوب تخلف محسوب می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.