سه رقمی شدن بستری‌ها، شناسایی مسافر ناقل کرونای انگلیسی، افزایش تست‌های مثبت

کرونای انگلیسی مسافر نوروزی کاشان

کاشان فردا-  سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه کاشان در نشست خبری امروز خود از سه رقمی شدن بستری‌های مبتلا به کویید 19 و شناسایی مسافر ناقل کرونای انگلیسی در کاشان و افزایش تست‌های مثبت خبر داد.

 

مهدی دلاوری با اشاره به افزایش ابتلای کودکان به این کووید 19 گفت: اکثر کودکان مبتلا شده دارای علائم تب، اسهال و استفراغ هستند.

دلاوری درباره افراد مبتلا به کویید 19 در کاشان گفت: 6 نفر از این افراد در گروه سنی 31 تا 40 سال هستند و یکی از افراد شناسایی شده از مسافران نوروزی است که برای تفریح به کاشان سفر کرده است.

بیشتر بخوانیم:

پرچم مبارزه با کرونا در کاشان پایین است

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: شرایط شهرستان از لحاظ رعایت پروتکل‌ها مناسب نیست. در دی ماه سال قبل 16 درصد تست‌ها مثبت می‌شد در بهمن 13 درصد و در اسفند 20 درصد؛ اما در هفته اول فروردین 31 درصد تست‌ها مثبت است.

افزایش تست‌های مثبت

دلاوری گفت: گردش کرونای انگلیسی و درصد بالای تست‌های مثبت به ما نشان می‌دهد شرایط شرایط حساسی است.وی درباره برگزاری مراسمهای مذهبی در روزهای آینده گفت برای برگزاری هیچ مراسمی در کاشان مجوز صادر نشده است.

دلاوری از افزایش روند مبتلایان به کویید 19 ابراز نگرانی کرد و گفت: امروز 71 مورد تست مثبت در روز گذشته داشته ایم و تعداد افراد بستری شده ما سه رقمی شده است.

تزریق 1000 دوز واکسن در کاشان

وی درباره تزریق واکسن گفت: بیش از ۱۰۰۰ دوز واکسن از برند اسپوتنیک و کوواکسین برای کادر درمان و سالمندان تزریق شده است.

دلاوری درباره روند نظارت بر مراکز صنفی و ادارات در کاشان افزود: از 25 اسفند تا 6 فروردین 3 هزار و 102 مورد بازدید و 30 مورد معرفی به مراکز قضایی ، 544 مورد اخطار بهداشتی، 3344 مورد مواد معدومی و 81 مورد نمونه برداری از آب و 23 پلمب و 174 مورد بازدید از مراکز بین راهی و 100 مورد بازدید از مراکز اقامتی و 107 مورد بازدید از جایگاه های سوخت و 525 مورد بازدید از صنوف و ادارات داشته ایم و این روند ادامه دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.