برای شفای استاد «حلی» دعا کنیم

برای شفای استاد «حلی» دعا کنیمکاشان فردا – برای شفای استاد «حلی» دعا کنیم.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان با تشریح آخرین وضعیت جسمی و روند درمانی احمد حلی گفت: در حال حاضر این هنرمند مردمی در بخش ای سی یو بستری و تحت مراقبت است.

به گزارش ایلنا، دکتر سید محمد حسین مکی با بیان اینکه استاد احمد حلی هنرمند عرصه موسیقی کشور هفته گذشته با علایم شبیه ویروس کرونا به مجتمع درمانی وآموزشی شهید بهشتی کاشان مراجعه کرد، افزود: پس از مثبت‌شدن تست کرونا و همچنین انجام اقدامات لازم برای بهبودی سریع وی دستور بستری صادر شد.

وی تصریح کرد: استاد احمد حلی چند سالی است که از مشکلات کلیوی رنج می‌برد و طی ایامی که در بیمارستان بستری هستند دیالیز می‌شوند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت جسمی هنرمند شهیر کشورمان چندان مساعد نیست و تمامی متخصصان عفونی و ریه ویزیت وی را برعهده دارند و از مردم درخواست می شود برای شفای ایشان دعا کنند.

«سید احمد حلی» متولد ۱۳۳۱ کاشان، موسیقی را نزد استاد محمد قراملکی و استاد حجازی فراگرفت و سپس آن را در رادیو محضر استاد صالح عظیمی تکمیل کرد.

حلی سال ۱۳۶۱ وارد رادیو و تلویزیون شد و همکاری خود را تا پایان سال ۷۰ ادامه داد.

این هنرمند موسیقی با دایرکردن کلاس‌های موسیقی در کاشان سهم قابل‌توجهی در آموزش و اشاعه موسیقی به خصوص آواز سنتی ایفا کرد.

محمد معتمدی و چنگیز حبیبیان هنرمندان برجسته عرصه موسیقی و آواز کشور ازجمله شاگردان استاد احمد حلی هستند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۲۵ آبان‌ماه تولد استاد اکبر حلی معمار کاشانی

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.