۴ شکارچی متخلف در کاشان دستگیر شدند

۴ شکارچی متخلف در کاشان دستگیر شدندکاشان فردا – ۴ شکارچی متخلف در کاشان دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از دستگیری چهار شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: دو قبضه اسلحه نیز از متخلفان کشف و ضبط شد.

اللهیار دولتخواه اعلام کرد: به‌دنبال دریافت خبری مبنی بر وجود یک راس بره تازه متولد شده در منزل یک متخلف شکار در یکی از روستاهای حاشیه منطقه حفاظت شده قمصر برزک کاشان، مراتب در دستور کار ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: این بره بر حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان و با همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط و آزادسازی شد و خوشبختانه پس از شنیدن صدای بره شاهد مراجعت مادر یا همان میش وحشی بودیم و بره به دامان طبیعت بازگردانده شد.

بیشتر بخوانیم:
+ کشف سر یک راس بز وحشی در منزل متخلفین شکار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان ضمن اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکاران در حفاظت از گونه‌های جانوری و مناطق حفاظت‌شده این شهرستان ابراز داشت: با تلاش همکاران ما امسال چهار شکارچی متخلف شناسایی و در حین شکار توسط ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان دستگیر شدند.

وی گفت: از شکارچیان متخلف دستگیرشده دو قبضه اسلحه شکاری مجاز به همراه آلات و ادوات شکار کشف و ضبط شد و نامبردگان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.