روابط عمومی هنر هشتم است

روابط عمومی هنر هشتم استکاشان فردا – روابط عمومی هنر هشتم است.

مهم‌ترین وظایف روابط عمومی، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت مخاطبین از سازمان است.

همزمان با بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات مدیر روابط عمومی آبفای کاشان، در گفت‌وگو با رادیو کاشان روابط عمومی را هنر هشتم و ششمین شغل پراسترس در جهان عنوان کرد و این روز را به عموم تلاشگران در عرصه روابط عمومی و ارتبا‌طات در کشور تبریک گفت.

عباسعلی کحال شعار نهمین هفته روابط عمومی در کشور را «روابط عمومی عامل پیوندها، مانع گسست‌ها» ذکر کرد و افزود: برای هریک از روزهای این هفته متناسب با شرایط و نیازهای روز جامعه و همچنین رویدادهای تقویمی کشور، عنوانی برگزیده شده است.

مدیر روابط عمومی آبفای کاشان در پاسخ به پرسشی درباره جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات گفت: امروزه با توجه به تغییرات گسترده و روزافزونی که در عرصه علم ارتباطات و روابط عمومی بویژه در حوزه ارتباطات آنلاین حادث شده است این ضرورت را ایجاب کرده است که متخصصین امر، بازنگری در مفاهیم، وظایف و ماموریت‌های علم، فن و هنر روابط عمومی متناسب با شرایط روز داشته باشند.

وی در ادامه از روابط عمومی به عنوان هنر مردم‌داری یاد کرد و افزود: روابط عمومی یعنی داشتن رابطه خوب با دیگران و به عبارتی دیگردوستی با هزاران نفر و دشمنی با هیچکس.

عضو انجمن روابط عمومی ایران روابط عمومی و رسانه را به عنوان دو کانون مهم از نظام ارتباطی و اطلاع‌رسـانی ذکر کرد و افزود: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده‌اي در افزایش آگاهی‌هاي عمومی جامعه و فرهنگ‌سـازي در جهت تنـویر افکـار عمـومی دارند و هردو منافع مشترکی دارند که از طریق ارتباط دو سویه و تعامل به آن دست پیدا می‌کنند و بر ضرورت داشتن تعامل به جای تقابل با رسانه‌ها تاکید کرد.

روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه (۱۷ مه) روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.