۲ هندبالیست کاشانی به اردوی تیم جوانان ایران دعوت شدند

۲ هندبالیست کاشانی به اردوی تیم جوانان ایران دعوت شدندکاشان فردا – ۲ هندبالیست کاشانی به اردوی تیم جوانان ایران دعوت شدند.

رئیس هیئت هندبال کاشان گفت: مهدی عباسی و علی حفیظیان هندبالیست‌های مستعد و خوش‌آتیه این شهرستان برای شرکت در نخستین مرحله اردوی تیم جوانان ایران در سال جاری دعوت شدند.

مهدی پدرام‌فر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازی‌کنان به همراه ۲۹ بازیکن دیگر تمرینات خود را از ۱۰ تا ۲۳ خرداد ماه جاری زیر نظر کادر فنی تیم هندبال جوانان ایران در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار شهر ساری پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ دعوت مهدی عباسی به اردوی انتخابی هندبال نوجوانان ایران

وی ادامه داد: حفیظیان و عباسی سال گذشته به ترتیب همراه با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان در مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان کشور شرکت کردند.

به گفته وی، هر چند شیوع ویروس کرونا در یکسال گذشته تمرین‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار دارد، اما هیئت هندبال کاشان برای بازیکنان یادشده سالن اختصاصی مهیا کرد تا آنان تمرین‌های خود را به طور مداوم پیگیری کنند و به آمادگی مطلوبی برسند.

۲ هندبالیست کاشانی به اردوی تیم جوانان ایران دعوت شدند

رئیس هیئت هندبال کاشان یادآور شد: قرار بود مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان آسیا سال گذشته به میزبانی قزاقستان برگزار شود اما شیوع کرونا مانع برگزاری آن شد.

پدرام‌فر خاطرنشان کرد: ورزشکاران کاشان استعداد و توانمندی مناسبی در رشته هندبال دارند و اکنون تیم‌های پایه، نوجوانان و جوانان کاشان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی زیر نظر مهدی دوست و سعید یوسفی برای حضور در رقایت‌های پیش‌رو تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: هرچند این تیم سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در این رقابت‌ها شرکت نکرد اما امسال به طور حتم در مسابقه‌ها حضور می‌یابد.

به گفته وی، تمرین‌های تیم هندبال بانوان کاشان نیز برای حضور در رقابت‌های دسته ۲ کشور زیر نظر آرزو اسکندری و مرضیه کریمیان در حال پیگیری است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.