افتتاح دو بیمارستان در آران و بیدگل با حضور وزیر بهداشت

افتتاح دو بیمارستان در آران و بیدگل با حضور وزیر بهداشتکاشان فردا – رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از افتتاح دو طرح بیمارستانی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبستان در آران و بیدگل، دکتر اعظم باقری گفت: صبح سه‌شنبه ۲۵ خردادماه در آیینی با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی و محلی، بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه با ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا در چهار طبقه و با ۶۴ تخت بیمارستانی احداث شده است و بخش‌‌های زنان و زایمان، اورژانس سرپایی، رادیولوژی و تصویربرداری، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه را شامل می‌شود.

به گفته دکتر باقری بیمارستان ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل با اعتباری افزون بر ۴۳ میلیارد تومان طی ۱۲ سال احداث شده است که ۲۸ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و ۱۵ میلیارد آن نیز از محل کمک خیران شهرستان آران و بیدگل تامین شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین در سفر وزیر بهداشت به شهرستان آران و بیدگل، فاز نخست بیمارستان یک‌صد تختخوابی امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

دکتر باقری افزود: فاز نخست پروژه بیمارستانی امام حسن مجتبی (ع) با دو هزار و ۴۰۰ مترمربع زیر بنا در یک طبقه احداث شده است و شامل اورژانس، مرکز تصویربرداری، آزمایشگاه و فیزیوتراپی است.

وی بیان داشت: ساخت بخش‌‌های مختلف این بیمارستان ادامه دارد و امیدواریم با یاری مسئولان و خیران سلامت شهرستان به‌زودی شاهد افتتاح کامل این بیمارستان باشیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، اسفندماه سال ۹۸ اعلام کرده بود که بیمارستان ثامن آران و بیدگل دو هفته دیگر افتتاح می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.