اعطای دکترای افتخاری به «علی سعیدی» خیّر آموزش عالی

اعطای دکترای افتخاری به «علی سعیدی» خیّر آموزش عالیکاشان فردا – مهندس «علی سعیدی» یکی از خیرین کشورمان، به پاس خدمات ارزنده در حوزه آموزش عالی، دکترای افتخاری دریافت می‌کند.

در نشستی با حضور وزیر علوم، رؤسای فرهنگستان‌های علوم و زبان و ادب فارسی، اعضای شورای بررسی اعطای دکتری افتخاری و مسئولان دانشگاه کاشان، با اعطای دکتری افتخاری رشته کارآفرینی به «علی سعیدی» کارآفرین نمونه کشور و خیّر آموزش عالی، موافقت شد.

در این نشست که صبح شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ در وزارت علوم، تشکیل شد، به استناد آیین‌نامه نحوه اعطای دکترای افتخاری مصوب ۲۱ تیرماه ۷۱ و به پاس سوابق ممتاز کارآفرینی و خدمات آموزش عالی با اعطای آن مدرک به مهندس علی سعیدی موافقت شد.

بیشتر بخوانیم:
+
سعیدی ۱۵۰ میلیون تومان برای مبارزه با کرونا هدیه کرد

علی سعیدی متولد ۱۳۲۹ تهران، دانش‌آموخته دیپلم ریاضی، کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی ایران و کارشناسی‌ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه میشیگان آمریکاست.

این کارآفرین نمونه به عنوان کارشناس امور تحلیل و بررسی اقتصادی پروژه‌های صنعتی، خدماتی در بانک‌های کشور، کارشناس عالی در تجارت بین‌الملل و قراردادهای بین‌المللی، مدیریت شرکت‌های تولیدی و پتروشیمیایی و سلولزی، مدیریت شرکت‌های تولیدی، خدماتی و مهندسی، مدیریت گروه صنعتی آرین سعید به عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری با حدود بیست شرکت زیرمجموعه و مدرس در حوزه‌های اقتصاد، بازرگانی و کارآفرینی و … فعالیت دارد.

علاوه برآن، به عنوان یکی از خیّرین ممتاز و مبرز آموزش عالی کشور در مجموعه وزارت علوم و به ویژه دانشگاه کاشان خدمات شایانی انجام و پروژه‌های بزرگی را به ثمر رسانده است.

مدرک دکتری این کارآفرین نمونه طی مراسمی در «هفته افتخارات و دستاوردهای دانشگاه کاشان» با حضور وزیر علوم، استاندار اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان در روز پنجم مردادماه سال‌جاری به ایشان اهدا خواهد شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:      https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.