برخورداری بیش از ۱۸ هزار نفر از خدمات ناظران هلال‌احمر کاشان

برخورداری بیش از ۱۸ هزار نفر از خدمات ناظران هلال‌احمر کاشانکاشان فردا – برخورداری بیش از ۱۸ هزار نفر از خدمات ناظران هلال‌احمر کاشان.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: در اجرای طرح ناظران سلامت، به ۱۸ هزار و ۱۰۰ نفر از مردم این شهرستان خدمات آموزش، بهداشتی و سلامت ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر کاشان، سید منصور میرابوطالبی افزود: طرح ناظران سلامت پس از شیوع ویروس کرونا با همکاری سازمان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط کار برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانیم:
+ فوت یک کوهنورد در ارتفاعات اطراف مشکات

وی افزود: با اجرای این طرح در پوشش گروه‌های حمایتی، مراقبتی و مشارکتی ۵ هزار و ۷۵ صنف در شهرستان کاشان به لحاظ رعایت موارد بهداشتی پایش شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۰۰ نفر از جوانان داوطلب این جمعیت با اجرای طرح آمران سلامت در قالب ۱۱ گروه سیار و ۳۰ گروه ثابت افزون بر غربالگری و توزیع بروشور، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به ۱۳ هزار نفر از شهروندان آموزش دادند.

به گفته وی داوطلبان جمعیت هلال احمر در این طرح مردم را به بهره‌گیری از وسایل بهداشتی مانند ماسک و دست‌کش و رعایت فاصله اجتماعی در مکان‌های پر رفت‌وآمد تشویق می‌کنند.

میرابوطالبی با توجه به شیوع ویروس کرونا و خصوصا انتقال سریع گونه‌های جدید این ویروس از جمله دلتا ویروس، تاکید کرد: اجرای طرح‌های ناظران و آمران سلامت تاکنون نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به مردم و کنترل بیماری کووید ۱۹ در این منطقه داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان ضمن اشاره به اینکه داوطلبان جمیت هلال احمر با همکاری سایر سازمان‌ها برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در چهار نقطه از مبادی ورودی کاشان استقرار یافته بودند افزود گفت: حدود ۱۱ هزار نفر از هموطنان نیز در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در ورودی‌های شهر کاشان مورد غربالگری قرار گرفتند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.