جوان مزاحم زنان کاشان دستگیر شد

جوان مزاحم زنان کاشان دستگیر شدکاشان فردا فرمانده انتظامی کاشان اعلام کرد: جوان شروری که برای زنان شهرستان مزاحمت ایجاد می‌کرد دستگیر شد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: مدتی قبل مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کاشان، در جریان شرارت‌های فردی قرار گرفتند که با قدرت‌نمایی برای زنان ایجاد مزاحمت می‌کرد که در همین راستا تیمی از مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و این شکارچی زنان را دستگیر کردند.

سرهنگ بساطی افزود: مأموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که متهم یکی از اراذل و اوباش شاخص کاشان است که پس از چندین مورد شرارت و ایجاد مزاحمت برای بانوان، از سطح شهرستان متواری شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری شرور تحت تعقیب در شمال کشور

وی ادامه داد: مأموران با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفی‌گاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی، متهم را در یکی از شهرستان‌های جنوب کشور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهم که جوانی ۳۳ ساله است در بازجویی‌های پلیسی به نزاع و درگیری، قدرت‌نمایی، ایجاد مزاحمت برای زنان و اخلال در نظم و آسایش اعتراف کرد.

وی از تشدید مقابله با اراذل و اوباش، خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت و جان، مال و ناموس مردم است؛ هر کجا مشاهده و یا گزارشی دریافت شود که افرادی مخل نظم و امنیت هستند و یا به حقوق حقه مردم تعرض و تعدی می‌کنند با شدت و اقتدار با آنها برخورد خواهد شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.