اعطای «گواهینامه هنری» به فاطمه حمامی‌زاده

اعطای «گواهینامه هنری» به فاطمه حمامی‌زادهکاشان فرداسعید بوجار آرانی مدیر آموزشگاه آزاد هنری سعید آران و بیدگل اعلام کرد: گواهینامه درجه چهار هنری «فاطمه حمامی نصرآبادی» از سوی شورای ارزشیابی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و به این هنرمند اهدا شد.

بوجار آرانی به شبستان گفت: آیین رونمایی از گواهینامه هنری هنرمند توانیاب سفیدشهری با حضور منتخبان شورای اسلامی شهرهای سفیدشهر و آران و بیدگل و جمعی از هنردوستان با توجه به شرایط کرونایی به صورت محدود در خانه کتاب کافیشه آران و بیدگل برگزار شد.

وی افزود: در این آیین، گواهینامه درجه چهار هنری «فاطمه حمامی نصرآبادی» که معادل فوق‌دیپلم است از سوی شورای ارزشیابی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و به این هنرمند اهدا شد.

این هنرمند آران و بیدگی خاطرنشان کرد: اگرچه آوازه فاطمه حمامی فراتر از مرزهای کشور است و او دیگر به هنرمندی جهانی تبدیل شده است، اما اعطای این گواهینامه هنری نقطه عطف دیگری در مسیر رشد و تعالی فاطمه خواهد بود.

فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ با ۸۵ درصد معلولیت، به وسیله پاهای خود نقاشی می‌کشد و شاهکارهای نقاشی او هیچ بیننده‌ای را بی‌تفاوت نمی‌گذارد.

او تصاویری از طبیعت، هنرمندان، و بازیکنان فوتبال را با پایش نقاشی کرده‌ و توانسته‌است هنرهای بدیعی را خلق کند که حیرت هر هنردوستی را به همراه دارد.

هنرمندان برجسته کشور و جهان و نهادهای رسمی ایران و جهان از جمله توئیت رسمی لالیگا، لیونل مسی استوره فوتبال دنیا هنر این هنرمند معلول آران و بیدگل را ستوده‌اند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.