مسئولان رفتار غیراخلاقی با خبرنگار ایرنا در کاشان را پیگیری کنند

مسئولان رفتار غیراخلاقی با خبرنگار ایرنا در کاشان را پیگیری کنندکاشان فردا – مسئولان رفتار غیراخلاقی با خبرنگار ایرنا در کاشان را پیگیری کنند.

مدیرعامل انجمن ورزشی‌نویسان استان یزد بازداشت سعید صادقی‌مقدم خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و رئیس دفتر ایرنا را در کاشان غیرقانونی خواند و از مسئولان ذی‌ربط پیگیری این رفتار غیراخلاقی را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی این انجمن، علی امینی افزود: در عصر آزادی بیان و دنیای ارتباطات و اطلاعات که وظیفه خبرنگاران و رسانه‌ها انعکاس اخبار و واقعیت به جامعه است، اقدام غیرقانونی در بازداشت صادقی‌مقدم، خبرنگار ایرنا و عضو انجمن ورزشی‌نویسان یزد، نقض‌کننده آزادی رسانه‌ها و استقلال خبرنگاران در انجام ماموریت حرفه‌ای آن‌هاست.

وی ادامه داد: انجمن ورزشی‌نویسان یزد با محکوم‌کردن رفتار خارج از عرف و بازداشت غیرقانونی این خبرنگار در کاشان از مسئولان قضایی می‌خواهد در این زمینه پیگیری کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ اجازه ندهید استقلال خبرنگاران در جریان ماموریت‌ حرفه‌ای تهدید شود

صادقی‌مقدم شنبه دوم مردادماه جاری برای تهیه گزارش خبری از اجرای حکم قضایی پلمب اداره ورزش و جوانان کاشان به محل رفته بود.

ولی رئیس یگان حفاظت دادسرای کاشان که مسئولیت تیم اجرای حکم را بر عهده داشت بلافاصله به او دستبند زد و دوربین عکاسی خبرنگار ایرنا را ضبط کرد.

نخستین انجمن ورزشی‌نویسان یزد با کسب مجوز از وزارت کشور فعالیت رسمی خود را اواخر سال ۱۳۹۹ در این استان آغاز کرد.

بعد از ماه‌ها پیگیری این انجمن شامل ۹ نفر اعضای هیئت موسس شامل خبرنگاران، عکاسان و برنامه‌سازان حوزه ورزش استان فعالیت خود را طبق اساسنامه آغاز کرد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.