دستگیری قاچاقچی متواری از داخل تانکر آب

دستگیری قاچاقچی متواری از داخل تانکر آبکاشان فردا – دستگیری قاچاقچی متواری از داخل تانکر آب.

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان، قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر با ۳۲۰ کیلوگرم تریاک شناسایی و دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با پشتیبانی اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی از جابجایی یک محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در اتوبان امیرکبیر به مرکز کشور مطلع شدند.

سرهنگ حسین بساطی تصریح کرد: در این رابطه بامداد جمعه ۸ مردادماه مأموران در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام اقدامات اطلاعاتی قاچاقی حرفه‌ای مواد مخدر را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه‌جایی محموله مواد مخدر در نزدیکی مجتمع رفاهی سان‌آرا بود شناسایی و به وی دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری فروشندگان ماده مخدر حشیش در کاشان

این مقام انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با بی‌توجهی به چندین نوبت دستور پلیس قصد فرار از محل را داشت که بر اثر آتش پرحجم مأموران عرصه را برخود تنگ دید و با رهاکردن خودرو و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

سرهنگ با اشاره به این‌که از خودروی توقیف‌شده ۳۲۰ کیلو تریاک کشف شد خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه عملیات موفق شد راننده متواری را در حالی که داخل تانکری پر از آب در یکی از مغازه‌های مجتمع رفاهی سان‌آرا مخفی شده بود دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.