یک نفر در یک درگیری در کاشان کشته شد

دستگیری قاچاقچی متواری از داخل تانکر آب کاشان فردافرماندهی انتظامی کاشان اعلام کرد که عاملین اخلال در نظم عمومی که در آن یک نفر کشته شده بود، کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی گفت: در پی درگیری و قمه‌کشی تعدای از جوانان با یکدیگر که منجر به قتل یکی از آنان و آسیب ۴ نفر دیگر شد، ماموران پلیس آگاهی کاشان، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داده و با تلاش‌های صورت گرفته، متهمان کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه با اقدامات همه‌جانبه و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، عاملان این درگیری شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستور دستگیری آن‌ها صادر شد تصریح کرد: پلیس با تلاش‌های صورت گرفته، متهمان را کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ یک شهروند آران و بیدگلی به قتل رسید

وی با بیان اینکه افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: نیروی انتظامی با برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و متخلفان و اقدامات کنترلی، محیط را برای فعالیت مجرمانه ناامن می‌کند.

فرماندهی انتظامی کاشان در پایان تاکید کرد: افرادی که قداره به دست هستند و هرگونه سلاحی اعم از گرم و سرد با خود حمل می‌کنند و اشخاصی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، یقین بدانند حتما پلیس با این افراد در صحنه برخورد قاطع و قوی را انجام خواهد داد و مصمم هستیم تا آسایش و امنیت اجتماعی و آرامش روحی و روانی مردم را با برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت تامین کنیم و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.