عاملان شرارت و درگیری در پارک لاله کاشان دستگیر شدند

عاملان شرارت و درگیری در پارک لاله کاشان دستگیر شدندکاشان فردا فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۶ نفر از عاملان شرارت و درگیری پارک لاله شهر کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی گفت: در پی اخلال در نظم عمومی و قدرت‌نمایی از سوی اراذل و اوباش در پارک لاله شهر کاشان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام تحقیقات، ۶ متهم این پرونده را شناسایی کردند، افزود: پس از هماهنگی قضایی متهمان در عملیات‌های جداگانه و همزمان دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

فرماندهی انتظامی کاشان از مردم خواست، در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.