اهدای ۸۸ مانومتر اکسیژن به مراکز درمانی کاشان

اهدای ۸۸ دستگاه مانومتر اکسیزن به مراکز درمانی کاشانکاشان فردا – رئیس اداره سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از اهدای ۸۸ دستگاه مانومتر اکسیژن از سوی خیر سلامت به مراکز درمانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، فاطمه عطوف ظهر دوشنبه یکم شهریورماه گفت: با هزینه‌ای افزون بر ۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ۸۸ دستگاه مانومتر اکسیژن از سوی احمد فرهی تهیه و به مراکز درمانی کاشان اهدا شد.

مانومتر کپسول اکسیژن وظیفه تنظیم جریان گاز اکسیژن و مرطوب ساختن آن برای بیمار را دارد.

رئیس اداره سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه کاشان با اشاره به راه‌اندازی پویش اشک شوق از سوی این اداره در آستانه ماه محرم‌الحرام، از نیکوکاران گرامی در تأمین دارو و تجهیزات بیماران کرونایی به‌ویژه در پیک پنجم کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ اهدا دستگاه «پلاسمافرز» به بیمارستان بهشتی کاشان

وی با اشاره به بحران کرونا از مردم نیکوکار درخواست کرد، حوزه سلامت را در درمان بیماران نیازمند و خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های شهرستان، یاری دهند.

عطوف راه‌های ارتباطی با این اداره را شماره تلفن ۲۵ -۵۵۴۴۳۰۲۲ داخلی (۳۲۴-۳۴۸) بیان کرد و گفت: خیرین گرامی برای اهدای کمک‌های خود به بیماران می‌توانند در ساعات اداری با این شماره تماس بگیرند یا به آدرس این اداره واقع در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، میدان ۱۵ خرداد ابتدای – خیابان اباذر مراجعه کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.