سزارین مادر مبتلا به کرونا در کاشان با موفقیت انجام شد

عمل سزارین مادر مبتلا به کرونا در کاشان با موفقیت انجام شدکاشان فردا – رئیس بیمارستان بهشتی کاشان، اعلام کرد: عمل سزارین و وضع حمل مادر مبتلا به کرونا در این بیمارستان به موفقیت انجام شد.

به گزارش اهل کاشانم، دکتر ابوالفضل شجاعی گفت: با هماهنگی پزشک معالج و متخصص جراح زنان، مادر باردار ۳۴ ساله با ۳۰ هفته حاملگی که در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری بود، جهت پایان بارداری با سزارین اورژانسی به اتاق عمل منتقل شد.

وی افزود: این مادر باردار که در تاریخ ۳۰ مردادماه با علائم حاد تنفسی به اورژانس این مرکز مراجعه کرده بود، بعد از معاینه و داشتن شرایط ویژه بارداری، با نظر پزشک اورژانس برای انجام ادامه درمان به بخش مراقبت‌های مادران باردار منتقل شد.

دکتر شجاعی تصریح کرد: علیرغم انجام اقدامات درمانی ویژه‌ای که کادر درمانی این مرکز برای این مادر باردار مبتلا به کرونا در بخش انجام داده بودند، بدلیل وخامت شرایط بیمار، به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و به دستگاه تنفس مصنوعی متصل گردید.

بیشتر بخوانیم:
+ بازگشت مادر باردار به زندگی بعد از شكست كرونا

وی اظهار داشت: با هماهنگی پزشکان معالج و شرایط درمانی بیمار و در جهت نجات جان مادر و نوزاد وی، تصمیم به ختم حاملگی با انجام سزارین اورژانسی این مادر باردار گرفته شد که با موفقیت عمل وی انجام پذیرفت.

رئیس بیمارستان بهشتی کاشان، حال عمومی این مادر و نوزادش را مساعد اعلام کرد و گفت: مادر جهت ادامه درمان به بخش ICU بیماران کرونایی و نوزاد به بخش NICU منتقل شدند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.