واکسیناسیون کارمندان در کاشان الزامی است

واکسیناسیون کارمندان در کاشان الزامی استکاشان فردا – معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان تاکید کرد که واکسیناسیون کارمندان در کاشان الزامی است.

مسعود خاندایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، اعلام کرد: خوشبختانه بر اساس سمهیه تخصیص‌یافته واکسیناسیون کارمندان دولت انجام و تاکنون بیش از ۸۰ درصد واکسیناسیون خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه افرادی که واکسن نزدند به دلیل محدودیت‌هایی بوده که انجام واکسیناسیون برای آنان مقدور نبوده است، افزود: به تمامی ادارات نامه زده شده است تا آمار کارمندانی که واکسن کرونا خود را تزریق کردند تا حداکثر فردا به فرمانداری کاشان ارسال کنند و این آمار پس از ارسال جمع‌بندی می‌شود.

خاندایی با بیان اینکه در زمینه واکسیناسیون کارمندان ادارات مصوبه ستاد کرونا شهرستان وجود دارد، ابراز داشت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان کاشان در صورت قطعیت عدم واکسیناسیون کارمندی از هر اداره‌ای در شهرستان کاشان از ورود وی به محل خدمت جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:
+ وضعیت واکسیناسیون در کاشان مطلوب است

در سخنان معاون فرماندار کاشان هیچ اشاره‌ای به مصوبه‌ای که چنین امری را قانونی می‌کند نشده‌است. در صورتی که الزامی برای انجام یک کار تا این حد مهم، لازم باشد، مراتب باید از تصویب مجلس شورای اسلامی گذشته و مصوبه رسمی دولتی باشد.

آیین‌نامه‌های درون‌سازمانی اختیاراتی تا این حد برای الزام کارکنان خود نمی‌توانند ایجاد کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.