مهروموم دو واحد آلاینده محیط زیست در کاشان

مهروموم دو واحد آلاینده محیط زیست در کاشانکاشان فردا – رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان اعلام کرد: ۲ واحد آلینده محیط زیسیت در کاشان با حکم دادستان این شهرستان مهروموم شد.

اللهیار دولتخواه با بیان اینکه واحدهای صنعتی در شهرستان کاشان به صورت متناوب مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند اظهار داشت: بر اساس شکایت ساکنان یکی از محلات و در راستای پایش واحدهای صنعتی دو واحد صنعتی آلاینده مورد بازرسی ویژه قرار گرفتند.

وی افزود: متأسفانه به دلیل عدم توجه مسئولان واحد جهت رفع آلایندگی موضوع از طریق دستگاه قضایی شهرستان کاشان مورد پیگیری قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با بیان اینکه دستور پلمب این دو واحد صنعتی آلاینده از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان صادر شد، ابراز داشت: با پلمب این دو واحد صنعتی آلاینده از کار و فعالیت همراه با آلایندگی این واحدهای صنعتی ممانعت به عمل آمد.

بر اساس ضوابط و مقررات زیست محیطی از جمله قانون هوای پاک و قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست هر گونه واحد تولیدی صنعتی معدنی که فعالیتی همراه با آلایندگی داشته باشد بر اساس قانون پلمب و از کار و فعالیت همراه با آلودگی آن جلوگیری به عمل می‌آید.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.irمهروموم دو واحد آلاینده محیط زیست در کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.