افزایش جایگاه آزمایشگاه دانشگاه کاشان در شبکه راهبردی

افزایش جایگاه آزمایشگاه دانشگاه کاشان در شبکه راهبردیکاشان فردا -افزایش جایگاه آزمایشگاه دانشگاه کاشان در شبکه راهبردی.

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از ۱۰۸ به ۴۷ ارتقا یافت.

مجید منعم‌زاده با اشاره به اینکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان در سال گذشته در جایگاه ۱۰۸ قرار داشت، افزود: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان از بین ۳۳۰ آزمایشگاه خصوصی، دولتی، علوم پزشکی و آزمایشگاه‌های مرکزی این رتبه را کسب کرده است.

وی رضایت مشتری، کیفیت خدمات، تنوع آزمایشگاه، پاسخ‌گویی سریع، تعداد مشتری‌های خارج از دانشگاه، قیمت عادلانه، دقت آزمایش و نتایج، مشتری‌مداری، رضایت پرسنل ازمایشگاه، سایت مناسب، شکل ظاهری آزمایشگاه‌ها، استفاده از دستگاه‌های ایرانی، خرید از نمایشگاه ساخت داخل برای تجهیز آزمایشگاه، رعایت HSE (نظام ایمنی و سلامت) و تنوع خدمات را از جمله شاخص‌ها و ویژگی‌های آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان در این رتبه‌بندی عنوان کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ آزمایشگاه دانشگاه کاشان رتبه برتر کشور را کسب کرد

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان با هدف متمرکزسازی و سامان‌دهی تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی مورد نیاز در خردادماه سال ۱۳۹۵ به صوت رسمی کار خود را شروع کرد.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان توانست در سال ۱۳۹۶ رتبه نخست کشوری در بین آزمایشگاه‌های مرکزی را کسب نماید.

علاوه بر این آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان در سال ۱۳۹۸ توانست به عضویت فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی دست یابد و رتبه نخست شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) وزارت عتف را کسب نماید.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.