در باب مصادیق شهردار بااخلاق

در باب مصادیق شهردار بااخلاقکاشان فردا – مهدی سلطانی‌راد / در خانه نشسته بودیم و داشتیم نان و ماست‌مان را می‌خوردیم که یکهو در فضای مجازی مطلبی درباره مصادیق بااخلاق‌بودن شهردار جدید کاشان، نظرمان را به بند کشید!

خب ما چون تا این لحظه از عمر، شهرداران پرخاش‌گر زیادی در کاشان دیده‌ایم که حتی جواب سلام گنجشک‌های محوطه شهرداری مرکزی هم را نمی‌دادند، کنجکاو شدیم تا ببینیم مصادیق با‌اخلاق‌بودن شهردار جدید کاشان چیست.

در این یادداشت بشدددت بی‌طرفانه که حتی گفته می‌شود زاکانی را نیز به وسوسه انداخته تا هر چه زودتر از سمت خود استعفا و “حسن بخشنده امنیه” را به جانشینی خود بگمارد، می‌خوانیم” عزم شهردار کاشان برای تمام‌کردن پروژه‌های نیمه‌تمام دوره قبل نشانه آن است که او آبرویش را وسط گذاشته و به همین دلیل آدم بسیار بااخلاقی هم هست و حتی بنیاد شهرداران جهان- البته هنوز این برند به مرحله ثبت شرکت‌ها هم نرسیده- باید به شهردار جدید کاپ اخلاق هم بدهند.

ما البته برای راستی‌آزمایی این نظریه یک روز وقت گذاشتیم و به صورت رندم با “تعاونی مرغداران، هیئت کشتی، ثبت احوال، بانک خون، صنف ظروف کرایه و حجله، انجمن پسته‌کاران جاده ابوزیدآباد و محفل هنجارشکنان سیازگه! ” تماس گرفتیم تا ببینیم اگر واقعا پروژه‌های عمرانی- شهری نیمه‌تمام کاشان، مال این مجموعه‌هاست و از پس تکمیل آنها بر نمی‌آیند ما هم از طرف «سندیکای طنزنویسانِ بی‌طرفِ کاشان و حومه» تندیسی از بُز سیلک به نشانه ایثار و از خودگذشتگی به شهردار جدید کاشان تقدیم کنیم.

ما خب البته در ادامه تنها به درج واکنش کوتاه یکی دو تا از این مجموعه‌ها در قبال پرسش‌مان بسنده می‌کنیم و قضاوت را به خوانندگان‌مان می‌سپاریم:

تعاونی مرغداران: من آخه زورم به احداث زیرگذر می‌رسه؟ ولی بال و سنگدون گرم خواستی، بیا پی وی!

هیئت کشتی
: چی؟ ما؟ محور امیرکبیر؟! شیر مادر و نان پدر حلالش، هر کی ۵۰ میلیون برا خریدن دو تا تشک بهمون کمک کنه!

بانک خون: اشتباس آقا، ما اگه پولمون می‌رسید، بعد ۵۰ سال جابجا می‌شدیم!

صنف ظروف کرایه و حجله:داداش: کار شهرداری به من چه؟ ماشین بلندگودار می‌خوای رفته دارالسلام، باس صبر کنی!
و …

از این نویسنده:
+ مردی که قلم و تحلیلش در صدر بود

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.