یکی از کارکنان بیمارستان بهشتی کاشان در آتش سوخت

حادثه در تاسسیات هسته‌ای نطنزکاشان فردادادستان کاشان از مرگ دلخراش یکی از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در واحد بی‌خطرسازی پسماندهای این بیمارستان خبر داد.

به گزارش برنا، روح‌الله دهقانی عصر یک‌شنبه با اشاره به وقوع حادثه برای یکی از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعلام کرد: متأسفانه این کارگر واحد بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستان دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این کارگر به دلیل ورود به دستگاه زباله‌سوز دچار حادثه و به شکل دلخراشی جان خود را از دست داد، ابراز داشت: پرونده‌ای برای بررسی این موضوع در مرجع قضائی تشکیل شده است و بعد از بررسی توسط کارشناسان مربوطه به تناسب اشتباه فردی یا معیوب‌بودن دستگاه و یا علل احتمالی دیگر با مقصر یا مقصران برخورد قانونی می‌شود.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه پرونده این فرد در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کاشان در حال بررسی است، گفت: فرد متوفی اهل شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل و ۴۱ سال سن داشت.

وی افزود: این فرد بعد از وقوع یک عیب در این دستگاه زباله‌سوز یا اتوکلاو وارد آن می‌شود که دچار سوختگی شده و سپس به شکل دلخراشی فوت می‌کند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.