انجمن روابط عمومی کاشان رسماً فعالیت خود را آغاز کرد

انجمن روابط عمومی کاشان رسماً فعالیت خود را آغاز کردکاشان فردا انجمن روابط عمومی شهرستان کاشان با دریافت مجوز از شورای سیاست‌گذاری در آیینی با حضور رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

این انجمن در سال ۱۳۹۶ به‌منظور شناساندن ارزش و اهمیت جایگاه روابط عمومی به مدیران و مسئولان شهرستان کاشان و بالابردن سطح علمی و تجربی دست‌اندرکاران این رشته فعالیت خود را آغاز کرده بود.

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در این آیین گفت: روابط عمومی نقش مهمی در ارتقاء یا تنزل جایگاه یک مدیر دارد و بعداز کسب عنوان پایتختی کتاب و شهر نهج‌البلاغه و با توجه به حجم بالای اخبار منتشرشده در کاشان، راه‌اندازی انجمن روابط عمومی جهت برخورداری مدیران از دانش و تخصص در حوزه خبر ضروری بود.

خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران ضمن اهدا حکم ریاست شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی کاشان به عباسعلی کحال گفت: امیدواریم شورای نمایندگی انجمن بتواند نسبت‌ به انسجام‌ روابط عمومی‌ها و ارتقاء سطح دانش آن‌ها در بخش دولتی کمک کند.

رفیعی تاکیدکرد: روابط عمومی پلی بین مردم و سازمان است و تقویت این ساختار باعث ارتقا کیفیت این این ارتباط می‌شود.

ابوالقاسم حکیمیان رئیس کمیته نمایندگی‌های انجمن روابط ایران نیز گفت: کاشان بیش از صنعتی‌بودن به گردشگری شهره است و روابط عمومی‌ها با ایجاد همگرایی بین ادارات و صنایع می‌توانند نقش مهمی در جذب گردشگر و توسعه این صنعت در کاشان ایفا کنند.

عباسعلی کحال در ادامه گفت: دامنه فعالیت‌های انجمن روابط عمومی ایران در کاشان به اندازه‌ای گسترده و پویا بود که با موافقت و همدلی رئیس و هیئت مدیره انجمن روابط عمومی زمینه استقرار نمایندگی مستقل و هم‌طراز با سایر استان‌ها در کاشان مسقر و راه‌اندازی شود.

در پایان احکام شورای انجمن روابط عمومی کاشان قرائت و عباسعلی کحال مدیر روابط عمومی شرکت آبفای کاشان به عنوان رئیس انجمن روابط عمومی کاشان معرفی شد و میثم نمکی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان) حمزه چاوشی (مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ) سجاد ایجادی (مدیر روابط عمومی اداره برق) محمدرضا جهان‌مهین (مدیر روابط عمومی فرمانداری) روح‌الله فدائی (سخنگو و مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهرداری) عباس قطبی (مدیر روابط عمومی اداره صمت) و خیامی (مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی کاشان) به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری انجمن روابط عمومی کاشان احکام خود را دریافت کردند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.