نمایش‌های ۶ سال گذشته کاشان ارزیابی می‌شود

سید مجتبی جدی مدیرعامل خانه تئاتر کاشان شدکاشان – مدیرعامل خانه تئاتر کاشان از برگزاری دومین جشن هنرمندان تئاتر کاشان خبر داد و گفت: در این جشن تئاترهای ۶ سال گذشته کاشان مورد نقد و ارزیابی خود هنرمندان قرار می‌گیرد.

به گزارش مهر، مجتبی جدی پیش‌ازظهر پنج‌شنبه ضمن اشاره به ششمین سال گشایش خانه تئاتر کاشان اظهار داشت: تئاتر در کاشان سابقه‌ای نزدیک به نیم قرن دارد و به همین مناسبت خانه تئاتر این شهرستان در نظر دارد تا در مردادماه سال جاری دومین جشن هنرمندان تئاتر کاشانی را برگزار کند.

بیشتر بخوانیم:
+ جدی مدیرعامل خانه تئاتر کاشان شد

جدی افزود: در این جشن در نظر داریم تا تمامی نمایش‌هایی که از مرداد ۱۳۹۲ تا مردادماه ۱۳۹۸ به صورت اجرای عمومی در کاشان به روی صحنه رفته‌اند، در یک اقدام جالب توسط خود گروه‌ها و عوامل آن‌ها به همراه چند منتقد مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی اعلام کرد:‌ بهترین نویسنده، بهترین کارگردان، بهترین بازی‌گر مرد، بهترین بازی‌گر زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس و بهترین طراحی نور از میان این نمایش‌ها انتخاب و به برگزیدگان تندیس جشن و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

مدیرعامل خانه تئاتر کاشان گفت: تمامی گروه‌هایی که در این بازه زمانی نمایش‌هایشان روی صحنه رفته است می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند تا در این جشن که همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود، شرکت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.