«عروسی ننه‌ غلام» در کاشان برگزار می‌شود

نمایش عروسی ننه غلامکاشان فردا – نمایش «عروسی ننه غلام» از همدان در نوزدهمین دوره جشنواره نمایش‌های آیینی مذهبی کاشان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش فارس؛ نوزدهمین دوره جشنواره نمایش‌های آیینی، سنتی امسال از 19 تا 26 مردادماه و به طور همزمان در تهران و کاشان برگزار می‌شود و نمایش «عروسی ننه غلام» از گروه نمایشی «سایه» همدان به کارگردانی «کیانوش بهروزپور» نیز در مرحله پایانی این جشنواره به روی صحنه می‌رود.

بهروزپور در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که افتتاحیه این جشنواره در کاشان و مراسم پایانی آن در تهران خواهد بود، اظهار کرد: از ۲۱ مردادماه و همزمان در تهران و کاشان نمایش‌های راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره به روی صحنه می‌روند.

وی گفت: این جشنواره در دو بخش صحنه‌ای «یادواره استاد علی نصیریان» و بخش مرور آثار به یاد مرحوم «سعدی افشار» برگزار می‌شود.

سرپرست گروه نمایشی سایه همدان افزود: در این دوره هم گروه ما با نمایش «عروسی ننه غلام» به نویسندگی «داوود فتحعلی بیگی» و کارگردانی بنده در بخش مرور آثار و به شکل تخته حوضی در 22 مردادماه و در مجموعه تاریخی احسان کاشان به اجرا درخواهد آمد.

وی گفت: این کار در واقع جزو 10 اثر پذیرفته شده در بخش مرور آثار است که از بین 66 اثر ارسالی از سراسر کشور انتخاب شده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان ادامه داد: در نمایش «عروسی ننه غلام» مصطفی بیگی، منیژه احمدی، سیدمهرداد کاوسی، رضا افشار و سیما سلطانی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با بیان این‌که در این اثر محمد بهروزپور به عنوان دستیار کارگردان حضور دارد افزود: گروه موسیقی ما را هم عباس بیگی، جلال حدادیان و مهرداد آهنچی تشکیل می‌دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.