شعر «بهنام اعتمادی‌آذر» اثر برگزیده فستیوال «فاخته» شد

محمد نظافتی معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشانکاشان فردا  – معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از انتخاب شعر «بهنام اعتمادی‌آذر» به عنوان شعر برگزیده سومین فستیوال بین‌المللی «فاخته» خبر داد.

محمد نظافتی به مهر گفت: هفت هزار و ۱۲۲ اثر به دبیرخانه فستیوال بین‌المللی فاخته ارسال شده بود که توسط کمیته داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی از حضور شاعران کاشانی در این فستیوال بین‌المللی شعر و داستان کوتاه خبر داد و افزود: پس از بررسی آثار توسط کمیته داوران یک شعر از بهنام اعتمادی‌آذر به عنوان اثر برگزیده این دوره از فستیوال فاخته انتخاب شد که در کتاب «مهدخت» نیز به چاپ می‌رسد.

بیشتر بخوانیم:
+ رونمایی از «بگذار در خیالت غرق شوم» و مرحمی بر زخم اتیسم

معاون فرهنگی اداره ارشاد کاشان کشف و معرفی نویسندگان با استعداد و جوان و معرفی آن به جامعه را از جمله اهداف این رویداد بین‌المللی دانست و ابراز داشت: بهنام اعتمادی آذر سه اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بود که یک اثر آن با موضوع صلح جز آثار برگزیده فستیوال قرار گرفت.

وی با بیان این‌که «طبیعت» موضوع دو اثر دیگر بهنام اعتمادی‌آذر در این فستیوال بود، گفت: این اثر جدیدترین اثر این شاعر کاشانی است که تاکنون در هیچ کتابی چاپ نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.